کد خبر 240358
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

همزمان با روز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز انجام شد؛

تکریم ۳۰۵۰ جانباز سراسر کشور در طرح «علمداران حماسه»

تکریم ۳۰۵۰ جانباز سراسر کشور در طرح «علمداران حماسه»

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تکریم ۳۰۵۰ نفر از جانبازان سراسر کشور در طرح «علمداران حماسه» خبر داد.

محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات»، اظهار کرد: هر ساله به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز، طرحی به‌نام «علمداران حماسه» را در سطح کشور اجرا می‌کنیم که این طرح با محوریت دفتر مقام معظم رهبری و با اجرای بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهر تهران شش اکیپ از طرف رهبری به دیدار جانبازان می‌روند، ادامه داد: در همه مراکز استان‌ها، نمایندگان ولی فقیه حضور دارند و در همه شهرها و شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه این کار انجام می‌شود.

تکریم ۱۰۵۰ جانباز سراسر کشور در طرح «علمداران حماسه»

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تکریم جانبازان در روز جانباز، اظهار کرد: ۱۰۱۰ نفر از ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه، امروز به دیدار جانبازان رفتند.

پاکدل با تاکید بر اینکه در این طرح ۳۰۵۰ نفر از جانبازان در سراسر کشور مورد تکریم و احترام قرار گرفتند، گفت: امیدوارم بتوانیم فرهنگ تکریم جانبازان و ایثارگران را ترویج دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha