کد خبر 240331
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

حسینی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

بخش دوم بودجه بعد از انتخابات به مجلس ارائه می‌شود/ اجرایی شدن برنامه هفتم اجرایی از ابتدای سال + فیلم

بخش دوم بودجه بعد از انتخابات به مجلس ارائه می‌شود/ اجرایی شدن برنامه هفتم اجرایی از ابتدای سال + فیلم

معاون رئیس‌جمهور گفت: ممکن است مواردی در جزئیات لایحه مورد تغییر قرار گیرد اما کلیات کار انجام شده و تا آخر سال ان‌شاءالله هم لایحه بودجه و هم لایحه برنامه هفتم توسعه تکمیل شده و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند براساس آن‌ها عمل کنند.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در پاسخ به سوالی درباره زمان نهایی انتشار جداول بودجه سنواتی سال 1403 گفت:  امروز نظر نهایی شورای نگهبان که شامل حذف مغایرت‌های با قانون اساسی بود به مجلس ارائه شد و با تصویب نمایندگان به شورای نگهبان ارجاع شد.

وی ادامه داد: بخش دوم لایحه هم ان‌شاءالله بلافاصله بعد از انتخابات در مجلس منتشر ‌می‌شود و پس از ارائه به مجلس تا قبل از تعطیلات نوروز به نتیجه خواهد رسید.

معاون رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه نهایی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: درباره این لایحه هم وضعیت به این‌گونه است که نمایندگان مجلس مغایرت‌های مورد اشاره شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت را اصلاح کرده‌اند.

حسینی همچنین گفت: ممکن است مواردی در جزئیات لایحه مورد تغییر قرار گیرد اما کلیات کار انجام شده و تا آخر سال ان‌شاءالله هم لایحه بودجه و هم لایحه برنامه هفتم تکمیل شده و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند براساس آن‌ها عمل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha