کد خبر 240324
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

در حاشیه جلسه هیات دولت مطرح شد؛

واکنش وزیر نفت به انفجارهای خطوط انتقال گاز/ تلاش دشمنان ناکام ماند + فیلم

واکنش وزیر نفت به انفجارهای خطوط انتقال گاز/ تلاش دشمنان ناکام ماند + فیلم

وزیر نفت با اشاره به انفجار خرابکارانه شب گذشته در خطوط انتقال گاز سراسری گفت: این انفجار همانند تلاش دشمنان در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۸۹ در انفجار خطوط انتقال گاز بود که ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ جواد اوجی وزیر نفت امروز چهارشنبه 245 بهمن‌ماه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: همان ساعات اولیه بامداد که انفجار خطوط گاز در چند نقطه در شبکه گاز سراسری اتفاق افتاد سریعا آرایش شبکه را تغییر دادیم و تیم های عملیاتی ما در همان ساعات اولیه در منطقه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این انفجار خسارت جانی نداشته است، ادامه داد: هدف دشمن قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور بود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

وزیر نفت افزود: ما از قبل روی تاسیسات نفتی و گازی آماده باش بودیم و تا این لحظه تنها گاز روستاهایی که در نزدیکی این خطوط انتقال بودند قطع شده همکاران قول دادند تا قبل ظهر گاز این روستاها وصل شود.

اوجی افزود: قول می دهیم تا غروب امروز خطوط گاز تعمیر و بازسازی شوند و در مدار تولید قرار بگیرند. بنابراین هیچ جای نگرانی برای هم وطنان نیست.

وزیر نفت با اشاره به انفجار خرابکارانه شب گذشته در خطوط انتقال گاز سراسری گفت: این انفجار همانند تلاش دشمنان در ۲۲ بهمن سال ۱۳۸۹ در انفجار خطوط انتقال گاز بود که ناکام ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha