کد خبر 240294
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

وضعیت سپاهان و الهلال در آستانه بازی حیثیتی/ جشن پیروزی در نقش جهان برگزار می‌شود؟

وضعیت سپاهان و الهلال در آستانه بازی حیثیتی/ جشن پیروزی در نقش جهان برگزار می‌شود؟

سپاهان در دیداری دشوار در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال سپاهان از ساعت 19:30 فردا (پنجشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 میزبان الهلال عربستان است.

بازیکنان جدید در ترکیب سپاهان

تمرین سپاهان با استقبال از بازیکن جدید طلایی‌پوشان در حال انجام است تا نماینده ایران با توانی مضاعف برابر حریف سرشناس و قدرتمند خود قرار بگیرد. این تیم در روزهای گذشته «عیسی عباس» وینگر غنایی تیم «چاوز» پرتغال را با قراردادی قرضی به خدمت گرفت تا با شرایط بهتری در ادامه مسابقات حضور یابد.

بلیت فروشی

سامانه فروش بلیت دیدار سپاهان ایران و الهلال عربستان نیز صبح امروز در دسترس عموم قرار گرفت و باشگاه سپاهان نیز در این خصوص اعلام کرد: هواداران بلیت مسابقه را تنها از سامانه معرفی شده دریافت کنند و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند. این باشگاه تاکید کرد: از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه نقش جهان جلوگیری به عمل خواهد آمد و بدلیل دستورات مکرر مسوولین آسیایی برگزاری مسابقه، ورود تماشاگران به ورزشگاه فقط با ارایه بلیت امکان پذیر است و افرادی که بلیت ندارند به سمت ورزشگاه حرکت ننمایند. در غیر این صورت، باشگاه با جرائم و محدودیت های انضباطی مواجه خواهد شد. بر اساس اعلام باشگاه، هواداران تیم فوتبال این باشگاه که دارنده «باساکارت» هستند، می‌توانند بلیت مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت کنند.

نکته جالب توجه درخصوص بلیط فروشی این دیدار اختصاص دو جایگاه به بانوان برای تماشای این دیدار بود.

داوران بازی

اسامی داوران قضاوت‌کننده در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا نیز روز گذشته اعلام شد که داوران کویتی قضاوت بازی سپاهان ایران و الهلال عربستان را برعهده خواهند داشت، قضاوت بر عهده احمد العلی از کویت خواهد بود، عبدالهادی الانزی، احمد عباس و عمار اشکنانی از همان کشور نیز او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد و عبداله جمالی نیز داور VAR است. احمد العلی بازی نیمه نهایی جام ملت های آسیا بین قطر و ایران را سوت زده بود.

اردوی طلایی‌ها

سپاهان در چند هفته گذشته اردویی تدارکاتی در قطر برپا کرد و در دیدارهای دوستانه و تدارکاتی به میدان رفت. این تیم موفق شد الاهلی قطر را سه بر دو شکست دهد، السیلیه این کشور را سه بر صفر از پیش رو بردارد و مقابل قطر اسپورت نیز ۲ بر صفر پیروز شود، سپاهان همچنین تیم سپاهان ب را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

محرومان سپاهان

سپاهان در این بازی هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، اما سایر بازیکنان در دسترس ژوزه مورایس قرار دارند و این تیم بازیکن مصدومی ندارد.

وضعیت الهلال

الهلال یکی از آماده‌ترین و بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال عربستان است که شانس اصلی و نخست کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌آید. الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به عنوان تیم نخست از گروهش به دور بعد صعود کرد و در دور یک‌هشتم نهایی به مصاف سپاهان نماینده ایران خواهد رفت.

الهلال در دیدار برابر سپاهان یاسین بونو و یک دروازه‌بان جوان به نام احمد ابو راسین را در اختیار دارد. قطعا سنگربان اصلی الهلال در این بازی یاسین بونو است اما اگر این دروازه‌بان مصدوم شود تیم آبی‌پوش عربستانی در خط دروازه به مشکل برخواهد خورد و همین باعث شده تا نگرانی در اردوی الهلال به وجود آید.

محمد العویس، حبیب الوطیان، متعب المفرج، خالیدو کولیبالی، رنان لودی و میشیل دلگادو دیگر غایبان الهلال در این بازی‌اند. طبق نوشته سایت «های کوره» پیش‌بینی می‌شود الهلال برابر سپاهان با ترکیب زیر به میدان برود:

دروازه‌بان: بونو
مدافعان: یاسر الشهرانی، البلیهی، تمبکتی، سعود عبدالحمید
هافبک‌ها: محمد کنو، روبن نوس، ساویچ
مهاجمان: سالم الدوسری، مالکوم، میتروویچ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha