کد خبر 240289
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵

پنجره نقل و انقالات سرخپوشان باز می‌شود؟

صرفه‌جویی یک میلیون دلاری مدیران پرسپولیس/ ۵۰۰ میلیارد تومان از ‌بدهی‌ها پرداخت شد!

صرفه‌جویی یک میلیون دلاری مدیران پرسپولیس/ ۵۰۰ میلیارد تومان از ‌بدهی‌ها پرداخت شد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که اعتقاد دارد اوسمار مربی بزرگی است، اعلام کرد که می‌توانست با هزینه یک میلیون دلاری، یک مربی طراز اول جذب کند اما این رقم را صرفه‌جویی کرده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب سرمربی این تیم به موضوع جالبی اشاره کرد: می‌توانستم یک میلیون دلار بدهم یک مربی طراز اول بیاورم و فشارها را از روی خودم بردارم اما این رقم را صرفه جویی کردم. با این که انتقادات زیادی به من شد اما در این رقم تدبیر کردیم. البته قبول دارم که تیم بزرگ مربی بزرگ می خواهد اما معتقدم اوسمار مربی بزرگی هست. اگر به این نتیجه رسیدیم که مربی بزرگتری نیاز داریم می‌رویم سراغ مربی بعدی.

پرداخت حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های پرسپولیس

وی با بیان اینکه در مدت زمان مدیریتش در باشگاه پرسپولیس حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های این باشگاه را پرداخت کرده، ادامه داد: ما پرونده‌های پرتعداد مالی داشتیم که در برخی از آنها پیروز شده‌ایم. رسیدگی به این مسائل کار سختی است. تیم‌های صنعتی تمرکزشان روی این است که مسائل فنی را بررسی کنند اما ما دنبال پرداخت بدهی‌ها هستیم.

تلاش برای بازکردن پنجره نقل و انقالات پرسپولیس!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من ۷۰ میلیارد تومان به خاطر بدهی باشگاه به رادوشوویچ پرداخت کرده‌ام. ضمن اینکه الان هم باید ۱۵ میلیارد تومان مفاصا حساب مالیاتی پرداخت کنیم و مدارک را به فیفا بفرستیم تا پنجره نقل و انتقالات باز شود. اگر این بدهی نبود من می‌توانستم بازیکن با کیفیت از لیگ اروپا بیاورم.

 طلب 7 میلیاردی که 151 میلیارد شد

وی با بیان اینکه بدهی‌های زیادی از گذشته برای مدیران فعلی باشگاه باقی مانده که کار را مشکل کرده است، تاکید کرد: طرف به خاطر طلب ۷ میلیارد تومانی که داشته رفته و ۱۵۱ میلیارد تومان حکم گرفته است. اینها را هواداران باید بدانند و بپرسند که چه کسی این بدهی‌ها را ایجاد کرده است.

درویش در مورد مقصران بدهی‌های انباشته باشگاه اینگونه توضیح داد: بخش عمده‌ای از بدهی‌های دیگران را من داده‌ و چند بازیکن را که دیگران آورده بودند من پرداخت کرده‌ام. هواداران می‌گویند این پنج بازیکن را بیاور اما نمی‌دانند که ما پول نداریم.

طلب 109 میلیاردی از وزارت ورزش

وی در مورد طلبی که از وزارت ورزش دارد، تصریح کرد: ما ۱۰۹ میلیارد تومان به‌طور رسمی و مستند به خاطر پرداخت بدهی‌های قبلی باید از وزارت ورزش بگیریم که اگر این رقم به ما پرداخت شود، می‌توانیم بخشی از مشکلات باشگاه را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رسیدگی که ما به تیم‌های پایه داشته‌ایم در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بوده، ادامه داد: بعد از ۵ سال موفق شدیم تیم را به یک اردوی خارجی ببریم. بازیکنان هم تاکید کرده‌اند که اردوی خوب و با کیفیتی بوده است. ما در حد توانمان همه کارها را انجام می‌دهیم. دغدغه‌های ما باشگاه‌های دیگر متفاوت است.

وی در مورد نفرات جدید و جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس اینگونه اظهارنظر کرد: در این موارد ما با سرمربی تیم هماهنگ هستیم. ما باید بتوانیم اول پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم بعد به فکر جابجایی بازیکنان باشیم. باید بتوانیم اول مشکل پرداخت بدهی و باز کردن پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم. بعد می‌شود در مورد بازیکنان تصمیم گرفت.

نمی‌توان آمار دقیقی از میزان بدهی درویش داشت!

درویش در پاسخ به این پرسش که میزان بدهی شما در دوران مدیریت‌تان چقدر است؟، گفت: الان نمی‌توانم آمار دقیقی در این مورد اعلام کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha