کد خبر 240225
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در بام ایران

اهتزاز پرچم امام حسین(ع) در بام ایران

هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا و روز پاسدار پرچم مزین به نام امام حسین(ع) در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز در آمد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا و روز پاسدار پرچم مزین به نام امام حسین( ع) در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری به اهتزاز در آمد.

این مراسم هم‌زمان با سوم شعبان سالروز میلاد سبط النبی در میدان امام حسین شهرکرد با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان ادارات و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین  محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی  نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم گفت: دوران سپاه پاسداران، دوران شکوفا، زنده و سربلند است و این مسئله‌ای محسوس و یک واقعیت است اما آن چه باعث ماندگاری این افتخار است، این است که به مفهوم صلوات شعبانیه معرفت عمیق داشته باشیم.

وی خطاب به رزمندگان سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) حاضر در مراسم، افزود: شما باید به خود ببالید که چنین روزی به نام روز پاسدار نامیده شده است.

نکونام با تأکید بر فضایل و خیرات و برکات بی‌شمار ماه شعبان، اضافه کرد: افتخار پاسداران این است که نام امام حسین(ع) را به دوش می‌کشند.

وی عنوان کرد: پافشاری امام حسین(ع) بر پاسداری از اسلام سبب پدید آمدن عاشورا شد و ظهور و بروز امثال حاج قاسم سلیمانی ها در بین پاسداران را نتیجه الگوگیری از امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت تقویت معنویت و انس با ادعیه و مناجات و قرآن در ماه شعبان، تمسک به سیره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را کشتی نجات در اقیانوس دنیا دانست و تصریح کرد: ابزار نجات توسل به اهلبیت و انس با خاندان رسول‌الله است.

گفتنی است در این روز با مداحی یکی از ذاکران اهلبیت(ع)، پرچم مزین به نام امام حسین(ع) در میدانی با همین نام در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری به اهتزاز درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha