کد خبر 240211
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

سخنگوی دولت خبر داد:

بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران برگزار می‌شود

بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران برگزار می‌شود

سخنگوی دولت گفت: بنا به پیشنهاد وزارت علوم، بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران در سال آینده در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی در حوزه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ علی بهادرجهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، بیان کرد: بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران برگزار می‌شود. 

بهادری جهرمی با بیان اینکه در جلسه امروز هیئت دولت گزارش ویژه خزانه داری کل کشور ارائه شد، اظهار کرد:  با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، حساب واحد خزانه نهایی شد و هم زیرساخت های پرداخت به ذی نفع نهایی کامل شد، امروز از این زیرساخت نهایی رونمایی شد. رئیس جمهور تاکید کردند باید از این زیرساخت ها و ظرفیت قانونی برای ارتقای شفافیت، نظارت پذیری، جلوگیری از خلق پول و نقدینگی بهره برداری شود.

وی عنوان کرد: پایان این هفته و روز یکشنبه به مناسبت ۲۲ بهمن، اعضای هیئت دولت سفرهایی را به سراسر کشور خواهند داشت پروژه‌های زیادی را به صورت حضوری افتتاح می کنند و طرح هایی نیز از سوی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به برخی از مصوبات امروز جلسه هیئت دولت، تصریح کرد: هیئت دولت در این جلسه با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی مناطق سیل‌زده استان اردبیل موافقت کرد و آیین‌نامه حمایت از حوزه های سیل زده نیز مورد تایید قرار گرفت.

۳ دهک پایین درآمدی از پرداخت عوارض جابجایی املاکشان در شهرداری‌ها معاف شدند

بهادری جهرمی اضافه کرد: امروز آیین‌نامه‌ای تصویب شد که مطابق آن، همه کسانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و همچنین خانوارهایی که جزو ۳ دهک پایین درآمدی کشور هستند، از پرداخت عوارض جابجایی املاکشان در شهرداری‌ها معاف شدند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی قانون انتصاب اشخاص در مشاغل حساس، به تصویب هیئت وزیران  رسید و فرآیندهای اجرایی الکترونیکی با حفظ سرعت و دقت در پاسخ به استعلامات مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران برگزار می‌شود

سخنگوی دولت بیان کرد: بنا به پیشنهاد وزارت علوم امروز مقرر شد بازی‌های همبستگی دانشجویان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران در سال آینده در راستای دیپلماسی ورزشی و علمی در حوزه آقایان و بانوان برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha