کد خبر 240173
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

چرخش عجیب و 180 درجه‌ای فخرالدینی به سمت پرسپولیس

چرخش عجیب و 180 درجه‌ای فخرالدینی به سمت پرسپولیس

با وجود اینکه جواد نکونام از جذب مدافع راست آلومینیوم خبر داد، این بازیکن صحبت‌هایی با باشگاه پرسپولیس داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال به دنبال مصدومیت کوین یامگا، نیاز به جذب یک مدافع راست در پنجره زمستانی داشت و در این راستا مذاکراتی با باشگاه گل‌گهر ترتیب داد تا مهدی تیکدری را به خدمت بگیرد ولی طرفین بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند. بعد از این ماجرا بود که استقلالی‌ها به دنبال مدافع باتجربه سابق خودشان رفته و صحبت‌هایی با میلاد فخرالدینی داشتند که به جدایی این بازیکن و فسخ قراردادش با آلومینیوم اراک منجر شد.

شب گذشته جواد نکونام روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر از جذب این بازیکن و قطعی شدن حضورش در جمع آبی‌پوشان خبر داد و در حالی که به نظر می‌رسید حضور او در استقلال قطعی باشد اما شنیده می‌شود عدم توافق مالی میان طرفین مانع از این همکاری شده و ظاهراً مسئولان باشگاه پرسپولیس هم به فکر جذب این بازیکن افتاده‌اند.

ساعتی پیش مدیربرنامه‌های فخرالدینی در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و این موضوع شایعات مذاکرات میان طرفین را تقویت کرده است و باید دید این اقدام به منظور بازارگرمی و بالابردن قیمت این بازیکن بوده و یا شاهد یک هایجک دیگر از سوی باشگاه پرسپولیس از استقلال خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha