کد خبر 240137
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

با اعلام جواد نکونام؛

پرونده استقلال در نقل و انتقالات بسته شد

پرونده استقلال در نقل و انتقالات بسته شد

سرمربی استقلال اعلام کرد دیگر جابجایی در این تیم در پنجره زمستانی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه استقلال که در ابتدای فصل نقل و انتقالات عملکرد قابل قبولی در جذب بازیکن نداشت و علاوه بر ستاره‌هایی مثل محبی و قایدی که از این تیم جدا شدند، نفرات مد نظر سرمربی این تیم هم جذب نشد تا در نیم فصل نخست در چینش ترکیب اصلی دست نکونام بسته باشد و از همان موقع وعده رفع اشکالات در نیم فصل و پنجره زمستانی داده می‌شد.

با این وجود تا کنون هم استقلال عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات نداشته و این موضوع منجر به اعتراض سرمربی این تیم به عملکرد مدیریت و مطرح کردن آن در برنامه فوتبال برتر باشد. در این راستا طبق اعلام جواد نکونام، او دیگر بازیکنی را از فهرستش خارج نکرده و بازیکن جدیدی را هم اضافه نمی‌کند و با همین نفرات به نیم فصل دوم خواهد رفت.

نکونام در این خصوص اظهار داشت: ما الآن دو بازیکنمان را از تیم کنار گذاشته‌ایم و اصلا مانده‌ایم چکار کنیم. برایاینکه لیست را خالی کنیم و بازیکن جذب کنیم، مجبور شدیم جابجایی‌ها را انجام دهیم. چون به به ما قول دادند بازیکن می گیرند و به همین دلیل این کار را کردیم. وگرنه در نیم فصل اول نیز این اتفاق افتاد، من برخی بازیکنان را آزاد کردم، دوباره همان‌ها را برگرداندم و خدا را شکر دیدید چه عملکرد درخشانی داشتند. امروز سه‌شنبه است و جمعه بازی داریم. من نمی‌توانم تمرکزم را روی جذب بازیکن بگذارم. دیگر تمام شد! من مربی هستم که وظیفه و کارم مشخص است. می‌نشینم و برای تیمم برنامه ریزی می کنم و الآن تمام تمرکزم روی تیمی است که دارم. اینها را گفتم چون وظیفه ام است به هواداران توضیح بدهم چون آنها باید همه چیز را بدانند. از روز اول نیز با صداقت جلو آمدم و وظیفه ام را نسبت به هواداران انجام می‌دهم.

بدین ترتیب طبق گفته‌های نکونام، فعالیت این تیم در پنجره زمستانی تمام شده و استقلال با سه خروجی که کوین یامگا، علیرضا رضایی و سعید مهری هستند و سه ورودی که رافائل سیلوا، جلال‌الدین مارشاریپوف و میلاد فخرالدینی باشند به فعالیتش در نقل و انتقالات نیم فصل پایان داده و بدین‌ ترتیب زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری که بحث خروجشان از فهرست مطرح بود به این تیم باز می‌گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha