کد خبر 239937
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

پیکر پاسدار شهید سیدمرتضی حسینی در بجنورد تشییع شد

پیکر پاسدار شهید سیدمرتضی حسینی در بجنورد تشییع شد

پیکر مطهر سرهنگ پاسدار شهید سیدمرتضی حسینی امروز با حضور امت شهیدپرور بجنورد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان اسفراین منتقل شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ پیکر مطهر سرهنگ پاسدار شهید سید مرتضی حسینی امروز با حضور امت شهیدپرور شهرستان بجنورد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان اسفراین منتقل شد.

در این مراسم که از ساعت 8 صبح از مقابل مسجد انقلاب بجنورد آغاز و خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس به همراه خیل کثیری از مردم مرکز استان خراسان شمالی حضور داشتند، پیکر این پاسدار سرافراز سپاه اسلام بر روی دست مردم بجنورد تشییع و تا میدان کارگر مشایعت شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بجنورد بر پیکر مطهر این شهید سرافراز نماز اقامه و سپس در میان شعارهای حماسی مردم بجنورد به سمت زادگاهش شهرستان اسفراین منتقل خواهد شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام در اسفراین امروز ساعت 12:15 ظهر از خیابان ولیعصر 20 تا گلزار شهدای شهر اسفراین برگزار و پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای اسفراین آرام می‌گیرد.

 شهید سید مرتضی حسینی از پاسداران سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بود که در حین یک ماموریت آموزشی روز 21 بهمن در شهر مرزی سراوان استان سیستان و بوچستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید حسینی فرزند شهید سید اسماعیل حسینی است که پدر والامقام این شهید در سال‌های دفاع مقدس به شهادت رسیده است. از شهید سد مرتضی حسنی سه فرزند به یادگار مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha