کد خبر 239929
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

وزیر میراث فرهنگی خبر داد؛

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از سال آینده به تفکیک برگزار می‌شود

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی از سال آینده به تفکیک برگزار می‌شود

وزیر میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از امروز ۲۳ بهمن به صورت گسترده برگزار می‌شود و نمایشگاه ملی صنایع دستی از سال آینده به تفکیک برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ «عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی درخصوص برپایی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: امسال تصمیم گرفته ایم جشنواره های مربوط به گردشگری و صنایع دستی را به تفکیک برگزار کنیم، در سال‌های اخیر این جشنواره ها با هم برگزار می‌شد.

وی علت این تفکیک را توجه به صنایع دستی دانست و بیان کرد: جشنواره گردشگری ویژگی های خاصی دارد که گاهی تمام جشنواره را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به گفته ضرغامی از امروز ۲۳ بهمن ماه نمایشگاه گردشگری تهران وسیع تر و گسترده تر به نسبت ادوار قبل برگزار خواهد شد.

وزیر گردشگری مطرح کرد: جشنواره صنایع دستی در سال آینده برگزار خواهد شد ولی در دهه فجر به طور ویژه این جشنوره به صورت بین المللی برپا خواهد بود.

ضرغامی بیان کرد: یکی از اقداماتی که معاونت صنایع دستی اتخاذ کرده این است که جشنواره صنایع دستی را از حالت تزیینی به حالت آموزشی بازگردانده است و در همین راستا کارگاه های آموزشی خوبی در کنار جشنواره سامان داده می شود که این اقدامات به ارتقای حوزه گردشگری بسیار کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha