کد خبر 239917
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲

تشریح آخرین وضعیت نوجوانان بسکتبالیست‌ بعد از تصادف دلخراش/ 3 نفر در کما هستند

تشریح آخرین وضعیت نوجوانان بسکتبالیست‌ بعد از تصادف دلخراش/ 3 نفر در کما هستند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که سه بسکتبالیست نوجوان قزوینی به‌دلیل برخورد یک خودرو آتش گرفته در کما به سر می‌برند و یک بسکتبالیست دیگر نیز دچار شکستگی شده و در بخش بستری است.

به گزارش گروه ورزشی حیات، چهار بسکتبالیست نوجوان استان قزوین از مسابقات لیگ نوجوانان که در قم برگزار می‌شد، در حال بازگشت به استان قزوین بودند که در جاده قدیم، خودرو این ورزشکاران دچار مشکل شده و آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند اما متاسفانه از روبرو یک خودرو ٢٠۶ که آتش گرفته بود با آن‌ها برخورد می‌کند و این چهار ورزشکار به شدت دچار آسیب می‌شوند.

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت این چهار ورزشکار، اعلام کرد: از بین این چهار ورزشکار، متاسفانه سه نفر از آنها در کما هستند و یک نفر دیگر نیز دچار شکستگی شده و در بخش بستری است و بنده با دستور وزیر ورزش و جوانان به ساوه آمده‌ام تا بتوانم اقدامات لازم را انجام دهم.

وی که برای بررسی وضعیت جراحت و مصدومیت چهار تن از بسکتبالیست‌های نوجوان قزوینی به ساوه سفر کرده، یادآور شد: در تلاش هستیم در صورت مساعد شدن اوضاع و ایجاد ثبات در وضعیت سه بسکتبالیستی که به کما رفته‌اند، آنها را به تهران منتقل کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: این موضوع نیاز به بررسی دارد و اگر شرایط مهیا باشد برای رسیدگی بیشتر بسکتبالیست‌های مجروح به تهران انتقال داده خواهند شد.

براساس این گزارش، مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های مرکزی، قزوین و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برای رسیدگی به وضعیت این مصدومان در بیمارستان شهید مدرس ساوه حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha