کد خبر 239835
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

سردار کمالی در جمع خبرنگاران:

انقلاب اسلامی مسیر خود را پیدا کرده است/ به پشتیبانی ملت همه قله‌ها را فتح می‌کنیم

انقلاب اسلامی مسیر خود را پیدا کرده است/ به پشتیبانی ملت همه قله‌ها را فتح می‌کنیم

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: بیعت چند باره ملت با انقلاب، نظام و رهبری دشمن را وادار میکند تمام گزینه های نظامی را در زیر میز قایم کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۲۲بهمن روز میثاق وتجدید بیعت ملت با آرمانها های انقلاب و امام خمینی رحمه‌الله علیه و حضرت امام خامنه ای است و همچنین حضور مردم تایید چند باره نظام مردم سالاری ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و سناریو های دشمن علیه انقلاب و ملت را بهم می ریزد و ننگ دیگری را بر پیشانی دشمنان این انقلاب و ملت خواهد نشاندو استکبار را وادار خواهدکرد که گزینه های نظامی روی میز رازیر میز بایگانی کند . پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: مردم ما امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رسانده‌اند و با حضور خود نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و اسلام ایستاده اند و دشمن این اتحاد هموطنان را نمی‌تواند ببیند؛ امروز حضور مردم منجر به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست ها نسبت به ایران اسلامی می‌شود و آن‌ها چشم دیدن این صحنه را ندارند.

سردار کمالی با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش ها و آرمان های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده اند گفت: این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب دارد و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha