کد خبر 239826
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱

پیروزی‌های بزرگ رئال و لورکوزن در مسابقات حساس فوتبال اروپا

پیروزی‌های بزرگ رئال و لورکوزن در مسابقات حساس فوتبال اروپا

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرلورکوزن در مسابقات حساس لالیگا و بوندس‌لیگا با برتری برابر رقیبان مهم‌شان، مقتدرانه به صدرنشینی خود در این رقابتها ادامه دادند.

به گزارش گروه ورزشی حیات، در هفته بیست‌وچهارم رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا، تیم رئال مادرید در جدال صدرنشینی (رویارویی‌ تیم‌های اول و دوم جدول) برابر مهمان خود خیرونا به پیروزی ۴ بر صفر دست یافت. در این بازی وینیسیوس جونیور (۶)، جود بلینگام (۳۵ و ۵۴) و رودریگو (۶۱)، گل‌های رئال را به ثمر رساندند. ضمن اینکه خوسلو در دقیقه ۹۰، یک پنالتی را از دست داد.

رئال مادرید با این برد ۶۱ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول لالیگا محکم‌تر کرد و خیرونا هم با ۵۶ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

پیروزی‌های بزرگ رئال و لورکوزن در مسابقات حساس فوتبال اروپا

در هفته بیست و یکم مسابقات بوندس لیگای آلمان هم دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی برابر هم صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری ۳ بر صفر بایرلورکوزن همراه شد. جوزپ استانیشیچ (۱۸)، الکس گریمالدو (۵۰) و جرمی فریمپونگ (۵+۹۰) گل‌های لورکوزن را در این بازی حساس به ثمر رساندند.

بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو و کسب این پیروزی ۵۵ امتیازی شد و بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل و ۵۰ امتیاز، در رده دوم جدول باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha