کد خبر 239805
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

اسرائیل مانع ارسال کمک برای یک میلیون نفر در غزه می‌شود

اسرائیل مانع ارسال کمک برای یک میلیون نفر در غزه می‌شود

مدیر آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) می‌گوید رژیم صهیونیستی همچنان مسیر کمک‌رسانی به غزه را بسته نگه داشته است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از سیاتل تایمز، رژیم صهیونیستی همچنان به مانع تراشی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه ادامه می‌دهد.

«فیلیپ لازارینی» مدیر آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی علیه این نهاد سازمان ملل متحد در نوار غزه، رسیدن محموله مواد غذایی برای ۱.۱ میلیون فلسطینی در این منطقه با مشکل روبرو شده است.

مدیر آنروا تاکید کرد که کاروانی از مواد غذایی ارسالی از سوی ترکیه، از هفته‌ها پیش در شهر بندری اشدود در اراضی اشغالی مسدود شده است.

لازارینی ادامه داد که پیمانکار صهیونیستی که با آنروا کار می‌کند، از مقامات گمرک رژیم صهیونیستی دستور دریافت کرده که هیچ گونه کالای آنروا اجازه ورود ندهد.

«عدنان ابوحنسه» سخنگوی آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل اخیراً با بیان اینکه تعلیق کمک مالی برخی کشورها به آنروا، عواقب خطرناک و ویرانگری در پی خواهد داشت تأکید کرد که غزه در معرض یک نکبت حقیقی به مراتب بدتر از نکبت سال ۱۹۴۸ قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha