کد خبر 239798
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

۱۱ شهید در حمله به خانه مسکونی در رفح

۱۱ شهید در حمله به خانه مسکونی در رفح

ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران خانه‌ای مسکونی در رفح ۱۱ فلسطینی را به شهادت رساند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی جای امنی را برای پناه‌بردن فلسطینیان در نوار غزه باقی نگذاشته است و بر خلاف ادعاهای دروغین پیشین مقامات صهیونیست، شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز از سوی ارتش این رژیم بمباران می‌شود.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران خانه‌ای مسکونی در منطقه «ابوحلاوه» در شرق رفح، ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این هدف قراردادن خودرو پلیس نوار غزه در شهرک «برزیل» واقع در رفح از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت ۲ فلسطینی و زخمی‌شدن چندین نفر دیگر انجامید.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی خانه مسکونی دیگری را در شهرک «الزیتون» واقع در غرب شهر غزه بمباران کرد و یک فلسطینی را به شهادت رساند و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

بمباران خانه مسکونی دیگری در شهرک «الصبره» واقع در جنوب شهر غزه نیز شهادت و زخمی‌شدن چندین نفر را در پی داشت.

یک آپارتمان مسکونی نیز در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد. در این حمله نیز چندین فلسطینی زخمی شدند.

شهرک «تل الهوی» در جنوب غرب شهر غزه نیز از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهیدان حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۲۸ هزار و ۶۴ نفر و شمار زخمی‌های این حمله‌ها نیز به ۶۷ هزار و ۶۱۱ نفر افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha