کد خبر 239778
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

«حیات» گزارش می‌دهد؛

هشدار برای حذف «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی/ مردم: ما برای رفع گران‌فروشی «عجله داریم»!

هشدار برای حذف «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی/ مردم: ما برای رفع گران‌فروشی «عجله داریم»!

سخنگوی سازمان تعزیرات در حالی گزینه «عجله دارم» در تاکسی های اینترنتی را مصداق گران فروشی دانست که تاکسی های اینترنتی هنوز اقدام به حذف این گزینه نکرده اند.

به گزارش خبرنگار ارتباطات حیات؛ سخنگوی سازمان تعزیرات در حالی به تاکسی‌های اینترنتی درباره گزینه «عجله دارم» تذکر داده و گفته بود که گزینه «عجله دارم» مصداق گران‌فروشی است و در آن هیچ خدمات اضافه‌ای به کاربران داده نمی‌شود که هنوز با گذشت یک هفتهُ این گزینه در تاکسی های اینترنتی حذف نشده است.

محمدعلی اسفنانی به تاکسی‌های اینترنتی تذکر داده که این گزینه را حذف کنند؛ اما این در حالی است که هنوز تاکسی های اینترنتی راه خود را می‌روند. 

کشمکش وزارت اقتصاد با تعزیرات بر سر گرانفروشی

در این میان رئیس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد نیز به این موضوع ورود و اعلام کرد: «‌گزینه «عجله دارم»، در تاکسی های آنلاین به‌هیچ‌وجه تخلف نیست. 

این موضوع به مسائل و مواردی که نهادهای بالادستی و دولتی درباره آن اختلاف نظر جدی دارند تبدیل شده است و باید دید در ادامه کدام‌یک از نهادها موفق می‌شود حرف خود را به کرسی بنشاند. آیا گزینه «عجله دارم» و اعمال قیمت‌های بالاتر همچنان باقی می‌ماند یا سازمان تعزیرات می‌تواند برای بخش خصوصی تعیین تکلیف کند؟

مردم قربانی گرانفروشی تاکسی های اینترنتی 

اعتراض مردم اما به گزینه «عجله دارم» بالا گرفته است. یکی از مخاطبان «حیات» در این زمینه می گوید: «از زمانی که پای این گزینه به اپ تاکسی های اینترنتی باز شد رانندگان با هم دست به یکی کرده اند و تا زمانی که گزینه عجله دارم را نزنم هیچ راننده ای درخواست سفر را قبول نمی کند!»

مخاطب دیگری می نویسد: «تا زمانی که این گزینه در اپ ها وجود دارد شاهد گرانفروشی تاکسی های اینترنتی هستیم.» 

اما باید منتظر ماند و دید آیا برخوردی با گرانفروشی تاکسی های اینترنتی خواهد شد زیرا گزینه «عجله دارم» نه تنها زودتر مسافر را به مقصد نمی‌رساند، بلکه هیچ خدمات اضافه ای به مردم ارائه نمی دهد. 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha