کد خبر 239772
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

  درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رامشیر در اهواز افتتاح شد

  درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رامشیر در اهواز افتتاح شد

  درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان رامشیر روز شنبه به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در آئین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی رامشیر افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

دکتر هدایت اله عبدی زاده افزود:با توجه به مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و موافقت مدیرعامل سازمان متبوع ، مجوز راه اندازی ۶ درمانگاه در شهرهای فاقد مراکز ملکی در خوزستان صادر شد.

وی گفت:با پیگیری های مستمر که برای راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای باغملک، رامشیر، گتوند، باوی، اروندکنار و هندیجان صورت گرفت، درمانگاه باغملک و رامشیر به بهره برداری رسید و مراحل ساخت درمانگاه در شهر اروندکنار رو به پایان است.

ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: شهرستان رامشیر با بیش از ۳۵ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی ۵۵ درصد از جمعیت این شهرستان را دارا است به همین منظور حق بیمه شده های این شهرستان این بود که صاحب یک درمانگاه اختصاصی خودشان باشند .

عبدالرضا احسانی نیا فرماندار رامشیر نیز با قدردانی از تلاش مدیریت درمان و کسانی که در راه اندازی این درمانگاه تلاش کردند خواستار تخصصی کردن این درمانگاه شد.

در این آِیین خانم محبوبه راشدی به عنوان رییس درمانگاه تامین اجتماعی رامشیر معرفی و مشغول به کار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha