کد خبر 239710
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

دیدار معاون رئیس‌جمهور با دو خانواده شهید مدافع حرم در قم

دیدار معاون رئیس‌جمهور با دو خانواده شهید مدافع حرم در قم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر به استان قم سفر کرده بود، با حضور در منزل شهیدان علی آقازاده نژاد و سعید کریمی در فضای صمیمی با والدین و همسر و فرزندان این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سید محمد حسینی در سفر به قم با خانواده شهیدان مدافع حرم، کریمی و آقازاده که در حمله تروریستی چند هفته اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه به شهادت رسیدند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس‌جمهور با تجلیل از صبر و استقامت خانواده این شهیدان اظهار داشت: فرزندان شما با تربیت ایمانی و در دامان پاک مادران خود در راه دفاع از اسلام و حرم ائمه معصومین به دست شقی‌ترین افراد روی زمین یعنی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و در پیشگاه خداوند از درجات عالی برخوردار هستند و امروز باید برای تداوم راه درخشان آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرات آنان را ضبط و ثبت کرده و در اختیار نسل جوان قرار داد.

شهید علی آقازاده نژاد که دو برادر دیگرش سال ۶۵ در منطقه شلمچه و سال ۹۶ در سوریه به درجه شهادت نائل آمدند و همچنین شهید سعید کریمی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در ۳۰ دی ماه سال جاری، به مقام شهادت نائل آمدند.

در ادامه سفر معاون رئیس‌جمهور به قم، وی با حضور در مسجد جمکران و اقامه نماز و زیارت، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران دیدار و پیرامون ترویج فرهنگ مهدویت و معرفی جایگاه مسجد مقدس جمکران، گفت‌وگو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha