کد خبر 239661
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۵

بیرانوند پیشنهاد تیم ترکیه‌ای را رد کرد/ علیرضا در پرسپولیس می‌ماند

بیرانوند پیشنهاد تیم ترکیه‌ای را رد کرد/ علیرضا در پرسپولیس می‌ماند

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای را رد کرد و تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند.

به گزارش گروه ورزشی حیات،  علیرضا بیرانوند پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای آدنا دنیر را رد کرد، خبری که توسط وکیل بیرانوند ضمن نیز تائید شد. بر این اساس علیرضا به خاطر شرایط تیم پرسپولیس جایی نمی‌رود.

وی با بیان اینکه باشگاه ترکیه‌ای یک پیشنهاد خوب به بیرانوند داده بود، تاکید کرد: طبق به صحبتی که با علیرضا داشتم، وی به خاطر شرایطی که پرسپولیس دارد و اینکه این تیم در خط دروازه با کمبود بازیکن مواجه است، در نیم‌فصل به جای نمی‌رود و در خدمت پرسپولیس خواهد ماند.

بیرانوند یک فصل دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و هر باشگاهی که خواهان جذب وی است باید مبلغی را برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. این اتفاقات شباهت عجیبی به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۹۹-۱۳۹۸ دارد که بیرانوند در آن مقطع از باشگاه آنتورپ بلژیک پیشنهاد همکاری دریافت کرد و در انتهای فصل باشگاه پرسپولیس با دریافت مبلغی رضایت‌نامه بیرانوند را صادر کرد و او پس از ۴ سال حضور در این تیم از جمع سرخ‌ها جدا شد.

قرار است مدیران پرسپولیس در خصوص درخواست باشگاه ترکیه‌ای برای جذب بیرانوند تصمیم‌گیری کنند و بعید نیست با توجه به مشکلات مالی که در این باشگاه وجود دارد آنها به درخواست باشگاه آدنادمیر پاسخ مثبت دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha