کد خبر 239538
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰

سخنگوی شورای نگهبان خبر داد:

تایید صلاحیت ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس/ اسامی تائید صلاحیت شدگان به وزارت کشور ارسال می‌شود

تایید صلاحیت ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس/ اسامی تائید صلاحیت شدگان به وزارت کشور ارسال می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان در حال بررسی‌های نهایی و جمع‌بندی نتایج اعتراض‌ها هستند، گفت: ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی با اعلام اینکه ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند، اظهار کرد: این تعداد تایید صلاحیت شده بیش از ۷۳ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس را شامل می‌شود. البته عدد نهایی را به محض اتمام جمع‌بندی خدمت شما اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان در حال بررسی‌های نهایی و جمع‌بندی نتایج اعتراض‌ها هستند، افزود: تا ساعاتی دیگر اسامی تائید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی به وزارت کشور ارسال می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله تا ساعاتی دیگر نتایج بررسی‌ها به وزارت کشور ارسال خواهد شد و این فرآیند به اتمام خواهد رسید، گفت: به محض اتمام این فرآیند اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت و نتیجه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش حیات، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha