کد خبر 239449
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر؛

نشست خبری «نبودنت» برگزار شد/ حضور بزرگان در جشنواره فجر کم‌رنگ شده است 

نشست خبری «نبودنت» برگزار شد/ حضور بزرگان در جشنواره فجر کم‌رنگ شده است 

نشست خبری فیلم سینمایی «نبودنت» با حضور عوامل فیلم و رسانه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، نشست رسانه‌ای فیلم «نبودنت» با حضور کاوه سجادی حسینی تهیه کننده و کارگردان، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، شیوا سرمست، فرید سجادی حسینی، سینا رازقی بازیگران برگزار شد.

در ابتدا کاوه‌ سجادی‌حسینی گفت: ابتدا طرح فیلمنامه را صادق خوشحال سال ۱۳۹۵ برایم تعریف کرد تا این که در سال ۱۴۰۰ آن را به مرحله تولید رساندیم.

سجادی حسینی افزود: هر چقدر درام درونی باشد و در روابط انسانی بچرخد، برای من جذاب‌تر است و چالش‌های آن مرا درگیر می‌کند.

وی با اشاره به محور اصلی قصه توضیح داد: در همه کارهایم، مسئله مهاجرت همواره مطرح بوده است. زمانی که فقدان در زندگی مطرح شود، کسالت و رخوت کاراکترها را به دنبال خودش می‌آورد.

کارگردان «نبودنت» اشاره کرد: ما مجبور شدیم چند سکانس را حذف کنیم و در نسخه جشنواره جای آن سکانس‌ها خالی بود. به همین دلیل برای اکران عمومی، این چند بخش را ترمیم خواهیم کرد.

وی گفت: در واقع فیلم ریتم مناسبی دارد چراکه درام درونی دارد و این ریتم درونی ممکن است برای برخی آرام باشد.

شیوا سرمست بازیگر ابن فیلم سینمایی خاطرنشان کرد: از این که با ما نشستید و فیلم را دیدید ممنون هستم و امیدوارم این اثر را دوست داشته باشید. «نبودنت» دومین همکاری من و کاوه سجادی‌حسینی بود. 

وی افزود: در ابتدا قرار بود کاراکتر پروانه را بازی کنم و پس از مدتی تصمیم بر این شد که شیرین را بازی کنم. شیرین زنی ۵۰ ساله بود و زمانی که نقش آن را ایفا می‌کردم ۳۲ ساله بودم. چالش تفاوت سن و مادر بودن نکاتی بود که با آن دست و پنجه نرم می‌کردم.

سینا رازقی دیگر بازیگر «نبودنت» از تجربه حضور خود گفت: لحظه‌ای که اینجا در کنار شما بنشینم، همیشه تخیل من بود. از ۱۰ سالگی در مشهد کار تئاتر می‌کنم و اینجا همیشه برای من اعجاب‌انگیز بوده است‌. متاسفانه کمی حضور بزرگان در این جشنواره کمرنگ شده است.

وی افزود: من و هم‌نسلانم مخاطب ژانر موسیقی رپ هستیم و «نبودنت» یکی از آثاری است که به این دغدغه مهم پرداخته است. تمامی شعرهای رپ که در فیلم تماشا کردید را خودم‌ نوشتم‌ و این اثر مشقی برایم بود. اکنون دوست دارم کار در رپ را ادامه دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha