کد خبر 239386
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر؛

نشست خبری «ملکه آلیشون» برگزار شد/ ساخت این فیلم ۱۰ سال طول کشید 

نشست خبری «ملکه آلیشون» برگزار شد/ ساخت این فیلم ۱۰ سال طول کشید 

نشست خبری فیلم «ملکه آلیشون» امروز ۱۸ بهمن ماه در هفتمین روز چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ نشست خبری فیلم «ملکه آلیشون» امروز ۱۸ بهمن ماه در هفتمین روز چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر، با حضور ابراهیم نورآور محمد (کارگردان)، نسترن سیفی، اهورا نورآور محمد، امیررضا اسماعیلی، مهدیه قاضی میرسعید، سعید فاضل ساعتچی، فاطمه زحمتکش برگزار شد.

در ابتدای این نشست در ابتدای این نشست، ابراهیم نورآور محمد کارگردان فیلم ملکه آلیشون گفت: «ملکه آلیشون» کار پرچالشی بود که ۱۰ سال ساخت آن طول کشید. وقتی ۱۰ سال پیش فیلمنامه کار را نوشتم هرکسی آن را می‌دید، می‌گفت ساخت آن ممکن نیست و مجبور شدم که تنهایی آستین بالا بزنم و کار را شروع کنم. این فیلم بیش از ۱۰۰ لوکیشن داشت و نیمی از زمان تولید فیلم، صرف ساخت لوکیشن شد. درواقع ۸۰ درصد لوکیشن‌های فیلم ساخته شده‌اند. 

نوآور افزود: این فیلم ویژه کودک است و همه می‌دانند ساخت فیلم کودک چقدر سخت است. ۱۰۰ درصد به پخش بین‌الملل این فیلم فکر می‌کنم.

وی درباره طراحی لباس و گریم بازیگران گفت: همه المان‌هایی که در فیلم استفاده شد ایرانی بود و حتی اسم شخصیت‌ها کاملا اصیل و ایرانی است و به هیچ عنوان از غربگرایی استفاده نکردم.بازیگران این فیلم کاملا به صورت دلی بازی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha