کد خبر 239372
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

تمدید مهلت نام‌نویسی دوره مهندسی فناوری‌علمی‌کاربردی

تمدید مهلت نام‌نویسی دوره مهندسی فناوری‌علمی‌کاربردی

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت نام‌نویسی و انتخاب‌رشته مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» علمی ‌کاربردی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی ‌کاربردی بهمن سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در این مرحله می رساند، برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (چهارشنبه، ۱۸ بهمن) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بنابراین متقاضیان باید در مهلت درنظرگرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

پوشه اصلاحات و موارد جدید مربوط به دفترچه کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کابردی بهمن ماه ۱۴۰۲، در سایت سنجش در دسترس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha