کد خبر 239253
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ - قطر؛

پیش‌بینی اعضای هیات دولت از نتیجه ایران - قطر/ برد تیم ملی بهترین هدیه به مردم است + فیلم

پیش‌بینی اعضای هیات دولت از نتیجه ایران - قطر/ برد تیم ملی بهترین هدیه به مردم است + فیلم

اعضای کابینه دولت سیزدهم بر پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امشب مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ در حاشیه برگزاری نشست هیات دولت امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن، وزرای کابینه دولت سیزدهم در خصوص تقابل امروز ایران و قطر پیش بینی خود را در جمع خبرنگاران بیان کردند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در این خصوص اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی همانطور که ایران تا این مرحله موفق بوده است امیدوارم در این مرحله نیز موفق باشند و مردم ایران را خوشحال کنند.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت هم  درباره بازی امروز فوتبال گفت: ان‌شاءالله با ۳ گل قطر را می‌بریم و برد تیم ملی برای مردم بهترین عیدی است.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان هم در این مورد گفت: طبیعی است که پیش‌بینی ما پیروزی تیم ملی فوتبال است، انشاءالله این اتفاق بیفتد. فراموش نکنید که ما با میزبان این رقابت‌ها در مرحله نیمه نهایی بازی داریم. از جهت میزبانی رقابت با میزبان سخت است، اما از جهت توانمندی بچه‌های تیم ملی به فینال می‌رسیم. انشاالله با اختلاف دو گل برنده می‌شویم. نمی‌دانم چه کسی گل‌ها را به ثمر می‌رساند.

محمد جعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور هم همچنین در این خصوص گفت: امشب حتما به فینال می‌رویم. من نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم ولی با انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند، با سجده‌ای که در مقابل خدا کردند و کارهایی که توام با معنویت انجام می‌دهند انشاءالله به فینال می‌رویم.

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در مورد بازی امشب ایران و قطر تاکید کرد: با توجه به شرایط تیم ملی و عملکرد شیربچه‌های ایران و تعصبی که اعضای تیم ملی فوتبال به کشور خود دارند، تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از رقابت‌ها پس از غلبه بر قطر به فینال رسیده و قهرمان آسیا می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در خصوص نتیجه بازی اینگونه اظهارنظر کرد: بازی امروز ان‌شاءالله با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان خواهد رسید. پیشاپیش پیروزی ایران و صعود به فینال را تبریک می‌گویم.

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و عنوان کرد به امید خدا این را بازی را خواهیم برد. او همچنین احتمال تعطیلی روز شنبه ۲۱ بهمن را در صورت قهرمانی ایران در آسیا ضعیف دانست.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما هم گفت: امیدواریم امشب اتفاق خوبی رقم بخورد و ما با پیروزی در این بازی راهی فینال شویم.

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این باره عنوان کرد: امیدواریم با برد ایران دل مردم ایران در شب مبعث پیامبر اسلام (ص) و ۲۲ بهمن شاد شود، پیش‌بینی می‌کنم ۲ بر یک این بازی را پیروز شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha