کد خبر 239178
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

مبارزان مقاومت بالگرد صهیونیستی را هدف قرار دادند

مبارزان مقاومت بالگرد صهیونیستی را هدف قرار دادند

مقاومت مبارزان فلسطینی در برابر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و هدف‌قراردادن جنگ‌افزارها و نظامیان صهیونیست در غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از الجزیره، مقاومت مبارزان فلسطینی در برابر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و هدف‌قراردادن جنگ‌افزارها و نظامیان صهیونیست در غزه همچنان ادامه دارد.

مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های مجاهدین موفق شدند یک بالگرد «آپاچی» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک «سام ۷» در غرب شهر غزه هدف قرار بدهند.

همچنین گردان‌های قسام مرکز فرماندهی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در غرب منطقه «تل الهوی» واقع در شهر غزه را با خمپاره سنگین هدف گرفت.

علاوه بر این ۲ تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «الحاووز» در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه از سوی مبارزان قسام با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد.

همچنین گردان‌های قسام اعلام کرد که یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان «البحر» در غرب شهر خان‌یونس با بمب «شواظ» هدف قرار داده است.

گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی نیز که در داخل خانه‌ای در منطقه «الحاووز» در غرب شهر خان‌یونس سنگر گرفته بودند در عملیات مشترک مبارزان گردان‌های قسام و مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) با گلوله «تی بی جی» هدف قرار داده شده و به هلاکت رسیدند یا زخمی شدند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که نظامیان صهیونیستِ سنگرگرفته در ساختمانی در غرب شهر غزه را با گلوله ضدزره ۸۵ هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha