کد خبر 239105
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

نماینده جیرفت در مجلس در گفتگو با «حیات»:

 ۲۲ بهمن روز ملی ماست/ مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام شفافی به دنیا می دهند

 ۲۲ بهمن روز ملی ماست/ مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام شفافی به دنیا می دهند

اعظمی ساردویی گفت: مردم همانند سال های گذشته، با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام شفاف و روشن را دشمنان و معاندان می دهند.

ذبیح الله اعظمی ساردویی، نماینده جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: همانند سایر کشورها که یک روز ملی دارند، روز ۲۲ بهمن نیز روز ملی ما ایرانیان است و سفرای کشورها این روز را به مقامات ما تبریک می گویند.

وی با بیان اینکه ما همه ساله این روز بزرگ را با حضور گسترده و پرشور مردم گرامی داشتیم افزود: در شرایط فعلی که خاورمیانه آبستن حوادث است  گاهی دشمن دوست دارد که اتفاقات منطقه را بر گردن ایران بیندازند به همین دلیل تلاش می‌کنند تا بگویند مردم از شرایط کنونی ناراضی دارند در حالیکه مردم همانند سال های گذشته، با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام شفاف و روشن را دشمنان و معاندان می دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر ما یک روز بزرگ دیگر پیش رو داریم که لازم است مردم علیرغم تمام مسائل و مشکلات معیشتی که البته دولتمردان در تلاش برای رفع آن هستند، با مشارکت حداکثری شان در انتخابات مجلس شورای اسلامی همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهند و مطمئن هستم که مردم قهر نمی کنند و با مشارکت حداکثری شان در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha