کد خبر 239104
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

کولاک شدید برف محور دیواندره - سقز را برای دقایقی مسدود کرد

کولاک شدید برف محور دیواندره - سقز را برای دقایقی مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ساعاتی قبل به دلیل کولاک شدید محور دیواندره - سقز برای دقایقی مسدود شد که در حال حاضر بازگشایی شده اما همچنان این محور با کولاک شدید برف همراه است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ فرزاد حسنی اظهار کرد: ساعتی قبل در محور دیواندره - سه راهی تکاب کولاک شدید برف وجود داشت که به دلیل وزش باد شدید، تردد در آن برای دقایقی مسدود شد و خودروهای این محور نیز متوقف شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با تأکید بر اینکه کولاک این محور همچنان ادامه دارد، گفت: با تلاش راهداران این محور بازگشایی شده است و لازم است مسافران از تردد های غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در مابقی محور های استان تردد به صورت روان در جریان است، گفت: صبح امروز در گردنه خان در محور بانه - سقز نیز ریزش بهمن روی داد که با تلاش راهداری محور پاکسازی و به ۲۲ مسافر یک اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری دیگر با همکاری پلیس راه امدادرسانی شد.

حسنی  یادآور شد: همچنان برای گردنه خان احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

وی در ادامه از تداوم انسداد گردنه ژالانه خبر داد ‌ گفت: روز گذشته چندین بهمن سنگین در این محور گردنه رخ داد و ماشین آلات راهداری نیز گرفتار بهمن شدند که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهداران در این محور حضور دارند و تردد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha