کد خبر 239101
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد:

امسال ۸۰ شهید فراجا تقدیم تأمین امنیت مردم شد

 امسال ۸۰ شهید فراجا تقدیم تأمین امنیت مردم شد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امسال ۸۰ شهید فراجا تقدیم تأمین امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی شده است و شب گذشته نیز در یکی از استان‌ها یک افسر ارشد نیروی انتظامی به شهادت رسید. گفت: امسال ۸۰ شهید فراجا تقدیم تأمین امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی شده است و شب گذشته نیز در یکی از استان‌ها یک افسر ارشد نیروی انتظامی به شهادت رسید.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز در حاشیه سفر به استان سمنان با اشاره به اجرای طرح نهضت ساخت واحدهای مسکونی ویژه پلیس در سراسر کشور اظهار کرد: نهضت ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سازمانی برای نیروهای فراجا در سراسر کشور آغاز شده است که سمنان نیز سهم خوبی از آن دارد.

وی گفت: نیروهای پلیس از نبود خانه سازمانی رنج می‌برند و افرادی که منزل مسکونی ندارند، این روزها بخش قابل‌توجهی از دریافتی خود را صرف هزینه‌های اجاره و رهن مسکن می‌کنند؛ اما با همه این سختی‌ها هیچ‌گاه زبان به اعتراض نگشودند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه باید در حوزه تأمین مسکن کارکنان فراجا اقدامات جدی انجام شود و این ضرورت امروز است، افزود: اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده است که با قدرت پیش می‌رود؛ اما نیازمند تلاش بیشتری است تا واحدهای مسکونی به‌سرعت تکمیل شوند.

رادان بیان کرد: سال آینده ازنظر خانه سازمانی در فراجا جهش خوبی خواهیم داشت و تلاش می‌شود تا بخشی از مشکلات نیروی انتظامی برطرف شود.

وی گفت: فراجا سازمانی است که دعای حضرت امام راحل در حق آن تحقق یافته و همواره دفتر و کتاب شهادت به روی مشتاقان این نیروی مردمی باز است.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امسال ۸۰ شهید فراجا تقدیم تأمین امنیت و آرامش مردم ایران اسلامی شده است و شب گذشته نیز در یکی از استان‌ها یک افسر ارشد نیروی انتظامی به شهادت رسید.

رادان خاطرنشان کرد: افسر ارشدی که به شهادت رسید یکی از زحمتکش‌ترین و جان‌فداترین کارکنان نیروی انتظامی بود که در راستای تأمین امنیت مردم به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha