کد خبر 239057
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

کمبود ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل

کمبود ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: باتوجه به کمبود ۲ هزار کلاس در سطح استان اردبیل، برای رفع این عقب ماندگی و کمبود، باید نهضت مدرسه سازی در استان آغاز شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در شورای آموزش و پرورش استان اردبیل که با حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در سطح استان اردبیل کمبود ۲ هزار کلاس وجود دارد که مشکلات متعددی را به دنبال دارد؛ برای رفع این عقب ماندگی و کمبود بسیار جدی، باید نهضت مدرسه سازی در سطح استان آغاز شود.

وی با اشاره به کمبود ۲ هزار کلاس آموزشی در استان، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح استان اردبیل، ۵۰۰ کلاس آموزشی توسط خیرین، ۵۰۰ کلاس توسط دولت و یک هزار کلاس از طریق مولدسازی ساخته می‌شود که در چارچوب این برنامه‌ریزی، ۲۱۷ کلاس آموزشی در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار اردبیل گفت: در طی دو سال اخیر اقداماتی که در حوزه آموزش و پرورش استان اردبیل انجام شده است برابر با ۸ سال دولت سابق گذشته است.

عاملی تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های استان اردبیل در کنار مسائلی همچون اقتصادی و زیرساخت‌های توسعه، توجه ویژه به آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف اعم از افزایش سرانه فضای آموزشی و ورزشی و افزایش سطح کیفیت آموزشی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha