کد خبر 238894
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

نماینده سبزوار در مجلس در گفتگو با «حیات»:

مشارکت در انتخابات امنیت کشور را بالا می برد/ ضرورت دعوت نخبگان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

مشارکت در انتخابات امنیت کشور را بالا می برد/ ضرورت دعوت نخبگان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

محبی نجم آبادی گفت: نخبگان و شخصیت های تاثیرگذار اجتماعی باید تلاش کنند تا از مردم بخواهند در این امر مهم سیاسی مشارکت بالایی داشته باشند.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ در رابطه با ضرورت مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت در انتخابات، امنیت کشور را بالا برده و نگاه های بین المللی  را نسبت به کشور ما تغییر می دهد.

وی با تاکید بر اینکه  توقع ما از مردم این است که در انتخابات شرکت کنند افزود: نگاه رهبر انقلاب به انتخابات ویژه است و مباحثی از قبیل سلامت، امنیت و رقابت که مولفه های اجرای خوب و مطلوب انتخابات است را  طور جدی مطرح کردند.

محبی نجم آبادی تصریح کرد: دولت و همه کارگزاران موظف هستند تا زمینه این مشارکت سیاسی مهم را فراهم کنند از سوی دیگر نخبگان و شخصیت های تاثیرگذار اجتماعی نیز باید تلاش کنند تا از مردم بخواهند در این امر مهم سیاسی مشارکت بالایی داشته باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس عنوان کرد: چنانچه مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد تاثیرات مثبت در ابعاد مختلف به ویژه موقعیت جمهوری اسلامی ایران در گروه های مختلف اقتصادی منطقه ای مثل بریکس، شانگ های و اوراسیا را شاهد خواهیم بود که افزایش قدرت را در منطقه و جهان را به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha