کد خبر 238848
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

محمد نصرتی در گفتگو با «حیات»:

کار سختی مقابل قطر نداریم اگر...

کار سختی مقابل قطر نداریم اگر...

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد تحت شرایطی می‌توانیم خودمان را از الان در فینال مسابقات آسیایی ببینیم.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: تیم ملی ما برد ارزشمندی در این مسابقه به دست آورد و به ملی‌پوشان از این بابت تبریک می‌گویم. ما تا قبل از به گل رسیدن ژاپن عملکرد قابل قبولی نداشتیم و تیم حریف بهتر بازی می‌کرد ولی بعد از اینکه گل خوردیم و خصوصاً از شروع نیمه دوم به بعد توانستیم بهتر عمل کنیم و روی دروازه حریف فشار بیاوریم و خدا را شکر خیلی زود به گل رسیدیم. من واقعاً از عملکرد تیم ملی در نیمه دوم لذت بردم و امیدوارم در ادامه مسابقات هم مثل نیمه دوم با ژاپن عمل کنیم.

وی افزود: فکر می‌کنم تغییراتی که در تیم ما رخ داد به واسطه صحبت‌هایی بود که بین دو نیمه از سوی کادرفنی و خطاب به بازیکنان مطرح شد و این تاثیر را روی عملکرد بازیکنان می‌توانستیم به وضوح مشاهده کنیم. اینکه خیلی زود در نیمه دوم به گل رسیدیم هم به ما کمک کرد تا با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که می‌توانست ما را خیلی زودتر به گل دوم برساند ولی در نهایت خدا را شکر که به حق‌مان رسیدیم و توانستیم مزد برتری خودمان را بگیریم. در نیمه دوم ما مستحق بردن ژاپن و برگشت به بازی بودیم.

پیشکسوت فوتبال در ادامه با اشاره به بازی پیش رو مقابل قطر عنوان کرد: تیم ما نیاز به یک ریکاوری خوب دارد و باید با روحیه و شرایط جسمی و ذهنی خوبی به مصاف قطر برویم. تیم حریف از امتیاز میزبانی استفاده می‌کند و از این جهت خیلی شرایط خوبی دارد ولی خب از لحاظ فنی قطر در سطح ما نیست و نباید بتواند مشکلی برایمان ایجاد کند. اگر با تمرکز بالا به میدان برویم و خودمان باشیم و دوباره اشتباهات فردی نداشته باشیم کار سختی مقابل قطر نخواهیم داشت.

نصرتی در مورد احتمال قهرمانی تیم ملی هم گفت: روی کاغذ ایران و کره جنوبی فینالیست‌های مسابقه هستند ولی در فوتبال اتفاقات غیر قابل پیش بینی زیاد رخ می‌دهد. فعلاً به فکر عبور از این مرحله باشیم و بعد می‌توانیم در مورد فینال و قهرمانی هم صحبت کنیم. ولی به طور کلی با نمایشی که در نیمه دوم بازی با ژاپن ارائه دادیم می‌توانیم خودمان را شانس نخست قهرمانی در نظر بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha