کد خبر 238752
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

تمام دستگاه های دولتی قانون «تبدیل وضعیت» را انجام دادند + فیلم

تمام دستگاه های دولتی قانون «تبدیل وضعیت» را انجام دادند + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تقریبا تمام دستگاه های دولتی و شرکت های وابسته به دولت مقاومت هایی داشتند اما قانون تبدیل وضعیت را انجام دادند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سیدامیرحسین قاضی زاده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که برخی دستگاه ها با اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران مخالفت می کنند؛ گفت: تاکنون 165 هزار نفر در کشور با استناد به این قانون تبدیل وضعیت شده اند.

وی ادامه داد: تقریبا تمام دستگاه های دولتی و شرکت های وابسته به دولت با وجود مقاومت هایی که داشتند لایحه تبدیل وضعیت را انجام دادند.

قاضی زاده هاشمی در خصوص نهادهایی که دولتی نیستند و این قانون را اجرا نکرده اند اظهار کرد: بعضی نهاد ها مثل شهرداری این قانون را انجام دادند، برخی شهرداری ها این قانون را اجرا نکردند و یا یک بخشی را اجرا و بخش دیگر را رها کردند. در این صورت باید مقام قضایی (دیوان عدالت اداری) ورود پیدا کند و از حوزه نفوذ ما مقداری خارج است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: این افراد باید در دیوان عدالت اداری طرح دعوا کنند و با رای دیوان عدالت اداری حکم تبدیل وضعیت خود را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha