کد خبر 238630
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

برگزاری اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صداوسیما

برگزاری اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صداوسیما

ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صداوسیما با پیگیری دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر ایجاد و اولین جلسه آن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صداوسیما با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه، مدیرکل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر، رضایی معاون منابع مالی و سرمایه انسانی و رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صداوسیما، بخشی زاده معاون صدای این سازمان، برمهانی معاون سیمای سازمان صداوسیما و دیگر اعضا برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم ضمن تقدیر از توجه ریاست سازمان به موضوع ایثارگران ، بر لزوم ارایه خدمات به جامعه هدف اساسنامه طرح شاهد یعنی جامعه تحصیلی و نخبگانی شاهد و ایثارگر تأکید کرد. 

وی با اشاره به لزوم انتشار اخبار موفقیت ها و همچنین معرفی نخبگان ایثارگر در بخش های مختلف خبری و برنامه های رسانه ملی پیشنهاد کرد تا معاون سیاسی سازمان نیز در این جلسات حضور داشته باشد.

در ادامه محمدعلی فقیه با ابراز خرسندی از ایجاد ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر در رسانه ملی، از تدابیر و پیگیری مجدانه معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان در برگزاری این نشست قدردانی کرد. 

وی با عنایت به بندج ماده ۸  اساسنامه ومصوبه اخیر ستاد برنامه‌ریزی شاهد و ایثارگر، بر لزوم تخصیص اعتبار برای اجرای طرح شاهد در بودجه سال ۱۴۰۳ سازمان صدا و سیما تاکید کرد. 

فقیه افزود: یکی از تکالیف مندرج در اساسنامه طرح شاهد و ایثارگر برای سازمان صدا و سیما تشکیل اداره کل شاهد و ایثارگر است که می‌بایست در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

سپس رضایی رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صداوسیما نقشه راه ستاد را نشأت گرفته از فرمان تاریخی امام راحل (ره) خواند  و افزود: با توجه به پیشنهاد جناب موسوی مقدم از معاونت سیاسی نیز برای حضور در ستاد دعوت خواهد شد. 

وی همچنین تاکید کرد: موضوع تشکیل اداره کل شاهد و ایثارگر در حال پیگیری است.

رضایی در خاتمه سخنان خود اظهار داشت ؛ برنامه ها، پروژه ها و وظایف هر معاونت در جلسه آینده به تفکیک مشخص خواهد شد .

در پایان ، احکام اعضای ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سازمان صدا و سیما به ایشان تقدیم شد.

در این دیدار رستمی مشاور ایثارگران سازمان و دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر، قاسمی معاون اداره کل دبیرخانه شورای‌عالی طرح و برنامه شاهد و ایثارگر و جمعی از اعضای شورای ایثارگران سازمان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha