کد خبر 238628
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

رزمایش شبیه‌سازی حمله ارتش یمن به مواضع و شهرک‌های صهیونیست‌نشین

رزمایش شبیه‌سازی حمله ارتش یمن به مواضع و شهرک‌های صهیونیست‌نشین

نیروهای ذخیره ارتش یمن در چارچوب آمادگی برای عملیات «فتح موعود و جهاد مقدس»، رزمایش نظامی حمله به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را برگزار کردند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از پایگاه یمنی پرس، این رزمایش با حملات توپخانه‌ای و موشکی به مواضع دشمن فرضی آغاز شد و پس از آن، نیروهای یمنی از سه محور به مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین حمله کردند.

در این رزمایش، یگان‌های زمینی ارتش یمن توانستند مرکز فرماندهی و کنترل دشمن فرضی را از چهار محور محاصره کرده و به کنترل خود در بیاورند.

نیروهای ارتش یمن همچنین لحظه نصب کمین برای خودروها و فرماندهان نظامی دشمن صهیونیستی و نیز انهدام خودروها و به اسارت گرفتن فرماندهان اشغالگران را شبیه‌سازی کردند.

سرلشکر «علی الموشکی» جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح یمن با تقدیر از آمادگی و عنایت نیروهای ذخیره ارتش این کشور به آموزش مداوم، اظهار داشت که این نیروها برای اجرای اوامر رهبر انقلاب یمن با هدف کمک به مردم غزه در آمادگی کامل به سر می‌برند.

جانشین رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: حمایت ما از یمن، برخاسته از مسوولیت دینی، اخلاقی و ارزشی ماست. عادات، ارزش‌ها و کرامت ما یمنی‌ها، ایجاب می‌کند که در این زمینه به وظایف خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: تمامی نیروهای مسلح یمن، برای انجام عملیاتی که به آنها محول می‌شود در آمادگی کامل قرار دارند.

سرلشگر الموشکی ادامه داد: ملت یمن می‌داند که تجاوز به این کشور از ۹ سال پیش تاکنون، در واقع تجاوز آمریکا و انگلیس اما در پوشش کشورهای عربی است.

جانشین رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن در پایان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ یمن، پشتیبان بزرگی برای نیروهای مسلح در زمینه انجام ماموریت‌ها و عملیات‌شان هستند و برای فداکاری در راستای کمک به مردم غزه آماده‌اند.

به گزارش ایرنا، از زمان آغاز جنگ غزه و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه، یمن بارها به اسراییل هشدار داده و خواستار توقف این جنگ شده‌بود، اما در نهایت در ماه نوامبر (آبان) و پس از ادامه این درگیری‌ها در غزه، یمن حملات علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیل را در دریای سرخ آغاز کرد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده‌است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسراییل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha