کد خبر 238539
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

طبق پیگیری های «حیات» از بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

مهلت دوباره برای خرید خودروهای وارداتی جانبازان/ سامانه مجددا بازگشایی می شود

مهلت دوباره برای خرید خودروهای وارداتی جانبازان/ سامانه مجددا بازگشایی می شود

مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان روز گذشته به پایان رسید اما جانبازان نگران اتمام مهلت نباشند زیرا قرار است به زودی سامانه مجددا بازگشایی و مهلت دوباره به جانبازان هر سه گروه داده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات، ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد در حالی از روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه آغاز شد که این مهلت در روز گذشته (جمعه ١٣ بهمن ماه) به پایان رسید؛ اما سوال جانبازان جامانده این است که آیا فرصتی دوباره در اختیارشان برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات قرار داده خواهد شد؟

پیگیری های «حیات» از بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان می دهد قرار است به زودی سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان دوباره بازگشایی شود و جانبازان طی مهلت مقرر برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات مراجعه کنند.

سایت ثبت نام خودروهای وارداتی ویژه جانبازان

ثبت‌نام جانبازان در سه سطح جانبازی شامل جانبازان ۷۰ درصد ویژه با سقف ارزش‌ خودروی وارداتی تا ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد با سقف ارزش ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد با سقف ارزش ۲۵ هزار یورو در سایت Janbazan.saleauto.ir انجام شده است.

پیش از این، جانبازان مشمول دریافت خودروهای وارداتی (جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد) طبق زمانبندی اعلام شده از روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه طی ۱۰ روز براساس میزان درصد جانبازی، با مراجعه به سایت Janbazan.saleauto.ir برای ثبت‌نام واردات و انتخاب خودرو وارداتی مورد نظر خود اقدام کردند.

بر اساس زمانبندی تعیین شده، طی روزهای چهارم و پنجم بهمن‌ ماه، جانبازان ۷۰ درصد ویژه، ششم و هفتم و هشتم بهمن‌ ماه سایر جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ به مدت ۴ روز می توانستند از خودروهای اعلامی، انتخاب خودرو کنند.

بر این اساس، ساعت ٢٣:۵٩ دقیقه شب گذشته (جمعه ١٣ بهمن ماه)، زمان ویرایش و ثبت‌نام‌ جاماندگان نیز به اتمام رسید.

البته انجام ثبت‌نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه به منزله واردات قطعی نبوده و مراحل بعدی از طریق مراجع ذیصلاح اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha