کد خبر 238512
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

چراغ روز سوم جشنواره را «صبح اعدام» روشن خواهد کرد

چراغ روز سوم جشنواره را «صبح اعدام» روشن خواهد کرد

در سومین روز از چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به ترتیب  «صبح اعدام»، «شه سوار»، «قلب رقه» و «صبحانه با زرافه ها» اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ در سومین روز از چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به ترتیب  «صبح اعدام»، «شه سوار»، «قلب رقه» و «صبحانه با زرافه ها» اکران خواهد شد.

«صبح اعدام»

«صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی شیر محمدی چراغ روز سوم جشنواره چهل دو دوم را روشن خواهد کرد.

در این فیلم سینمایی مسعود شریف، ارسطو خوش رزم، داود فتحعلی‌بیگی، مهرداد نیکنام، پوریا منجزی، محسن آوری، کاوه دارابی و فریبا آذرشب ایفای نقش خواهند کرد.

خلاصه داستان برشی از لحظات پایانی زندگی طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی است که در پی قیام خونین ١۵ خرداد سال ۱۳۴۲ محکوم به اعدام شدند. داستان این فیلم در فاصله زمانی ۵ تا ۶:٣٠ صبح این روز روایت می‌شود.

«شه سوار»

«شه سوار» که در سانس دوم اکران می‌شود به کارگردان و تهیه‌کنندگی حسین نمازی تولید شده است و بازیگرانی چون مهرداد صدیقیان، الناز حبیبی، هادی کاظمی، عباس جمشیدی‌فر، گیتی قاسمی، سعید عطایان، ایمان برات‌پور، حافظ نبی زاده، مهرناز افلاکیان، ناهید استواری، با هنرمندی عزت اله رمضانی فر با حضورامیر دژاکام در آن ایفای نقش میکنند. داستان طی سه شبانه روز و در یک مراسم عروسی رخ می‌دهد.

«قلب رقه» 

«قلب رقه» را خیراله تقیانی پور کارگردانی و سعید پرچینی تهیه کنندگی کرده است و بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، عبدالرضا نصاری، مصطفی ساسانی و شادی مختاری در آن ایفای نقش خواهند کرد. 

«صبحانه با زرافه ها»

این فیلم به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی مصطفی احمدی تولید شده است و حسن ختام روز سوم جشنواره را بازیگرانی چون هادی حجازی فر، بهرام رادان، پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا رقم خواهند زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha