کد خبر 238420
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

رئیس‌جمهور در شورای اداری استان هرمزگان:

باید عادلانه تصمیم بگیریم، حتی اگر عده‌ای ناراحت شوند

باید عادلانه تصمیم بگیریم، حتی اگر عده‌ای ناراحت شوند

رئیس‌جمهور گفت: امروز در جایگاهی هستیم که باید به عدالت فکر کرده، تصمیم بگیریم و به عدالت رفتار کنیم، حتی اگر عده‌ای ناراحت شوند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اداری هرمزگان گفت: توقعی که امروز مردم از دولت و دست‌اندرکاران کشور دارند آن است که یک حرکت تحولی انجام شود.

وی ادامه داد: توقع این است با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، مسائل و مشکلات زندگی مردم مثل ایجاد اشتغال، رشد اقتصادی و رونق تولید حل شوند.

رئیس جمهور بیان کرد: همکاری و همدلی دستگاه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور به عنوان یک زیرساخت فراهم شده؛ با دعوا و اختلاف توسعه و پیشرفت اتفاق نمی‌افتد، یکی از زیرساخت‌های توسعه‌ یافتگی و پیشرفت همدلی و هماهنگی است.

وی با بیان اینکه روند حل مسائل نباید طولانی شود، تاکید کرد: طولانی شدن حل مسائل موجب ناامیدی می‌شود.

رئیسی افزود: حفظ سرمایه اجتماعی در گروی امید مردم به آینده است؛ این امید با تلاش و کار مسئولان ایجاد می‌شود نه با سخنرانی و پشت میز نشستن.

رئیس جمهور همچنین گفت: تا زمانی که در استان‌ها مصوبات دور نخست سفر استانی انجام نشده و مشکلی برطرف نشود، برای سفر در دور دوم به استان سفر نمی‌کنم. اول کار انجام شود بعد بازدید می‌شود. اقدام،‌ عمل و جهاد تبیین سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، هر زمان که کاری انجام شد باید برای مردم توضیح داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در زمینه توزیع امکانات،‌ توجه به عدالت نکته بسیار مهمی است؛ ما هم باید خودمان عادلانه رفتار کنیم و هم مردم را به عدالت دعوت کنیم.

رئیسی تاکید کرد: امروز در جایگاهی هستیم که باید به عدالت فکر کرده، تصمیم بگیریم و به عدالت رفتار کنیم، حتی اگر عده‌ای ناراحت شوند.

وی افزود: در مسیر اجرای عدالت باید عموم را حمایت کرد نه خواص را؛ باید به خواست خداوند و عموم به عدالت رفتار کرد و ناراحتی اندک افرادی ضرری نمی‌رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha