کد خبر 238369
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

محسن بنگر در گفتگو با «حیات»:

امیدوارم مقابل ژاپن تنبیه نشویم

امیدوارم مقابل ژاپن تنبیه نشویم

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران و ژاپن صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل ایران مقابل سوریه اظهار کرد: ایران از لحاظ فنی عملکرد خوبی در این مسابقه داشت ولی یک سری اشتباهات باعث شد کار برد و صعود از این مرحله گره بخورد و خاصیت دیدارهای تک حذفی همین است که لزوماً تیم برتر میدان برنده نمی‌شود و اولین اشتباه شما شاید آخرین اشتباه باشد. ما در این مسابقه تقریباً هیچ فرصتی در اختیار سوریه قرار ندادیم درست است که روی دروازه ما فشار آوردند ولی نتوانستند موقعیت سازی کنند. 

وی افزود: از طرف دیگر موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم و می‌توانستیم استفاده بهتری از آن داشته باشیم. ولی روی دو اشتباه تیم ما متضرر شد. یکی دو اخطار بی‌جایی که مهدی طارمی بی دلیل گرفت و یکی هم پنالتی بی‌جهتی که بیرانوند داد. هر سه خطا بی مورد رخ دادند و به تیم ما ضربه زدند و علاوه بر اینکه کار صعود گره خورد و بازیکنان با خستگی بیشتر به مصاف ژاپن می‌روند، حالا باید بدون بهترین مهره‌مان در سخت‌ترین بازی به میدان برویم. فکرش را بکنید اگر بیرانوند هم دو اخطاره می‌شد او را هم مقابل ژاپن از دست می‌دادیم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با ژاپن گفت: این همه نقطه‌ای است که در مورد رسیدن به آن هشدار می‌دادیم. وقتی گفتیم تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی خوب دارد برای همین مرحله بود. ما مدت‌هاست نه در یک دیدار رسمی و نه در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیمی که از ما قدرتمندتر باشد قرار نگرفتیم و حریفان ما هم تا اینجا در جام ملت‌ها از ما ضعیف‌تر بودند. امیدوارم از این بابت جلوی ژاپن تنبیه نشویم چرا که جلوی چنین تیمی نمی‌توانیم به سبک و روشی که تا کنون بازی کرده‌ایم بازی کنیم. ما دیگر نمی‌توانیم تا این اندازه بالا بازی کنیم و باید دید استراتژی کادرفنی در این دیدار چیست. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ژاپن واقعاً تیم خطرناکی است و از نظر من بهترین تیم این جام هستند. اگر توانایی بردن آنها را داشته باشیم می‌توانیم خودمان را در فینال ببینیم چرا که برنده قطر و ازبکستان را می‌توانیم شکست دهیم و مشکلی مقابل آنها نخواهیم داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha