کد خبر 238353
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

ابوشریف:

انقلاب اسلامی ایران چتر و ستون فقرات امت اسلامی در منطقه و جهان است

انقلاب اسلامی ایران چتر و ستون فقرات امت اسلامی در منطقه و جهان است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: موفقیت انقلاب اسلامی بسیار مهم است و انقلاب اسلامی ایران چتر و ستون فقرات امت اسلامی در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی حیات، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران در دومین کنگره سراسری جمعیت یاران انقلاب اسلامی که امروز ۱۲ بهمن ماه برگزار شداظهار کرد: پروژه غربی در حال نابودی است و ما به عنوان پروژه‌های اسلامی باید جایگاه خود را پیدا کنیم و به عنوان یک امت اسلامی مشخص کنیم که کجا قرار داریم.

وی افزود: موفقیت انقلاب اسلامی بسیار مهم است و انقلاب اسلامی ایران چتر و ستون فقرات امت اسلامی در منطقه و جهان است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه پروژه انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته موفقیت‌ها ودستاوردهای زیادی به دست آورده که به خاطر تلاش های زیاد است گفت: ما با ‌پروژه‌های غربی و صهیونیستی مبارزه می‌کنیم، امروز امریکا و انگلیس از سرنوشت خود در برابر پروژه اسلامی ترس دارند.

ابوشریف ادامه داد: طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ در تاریخ امت اسلامی است و در گذشته هیچکس نمیتوانست به رژیم صهیونیستی خدشه ای وارد کند، اما مقاومت فلسطین با امکانات اندک توانست ضربه های بزرگی به این رژیم وارد کند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد: باید از این توانمندی ها و مقاومت فلسطین حمایت شود؛ غربی ها به چالش کشیده شده‌اند که این دستاورد بزرگی است.

وی ادامه داد: ۴ ماه است که مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت میکنند و تمام موشک‌ها و تسلیحات رژیم صهیونیستی از امریکا و قدرت های غربی تامین می‌شود، اما غزه ایستاده است.

ابوشریف افزود: حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و انصارالله یمن نیز عملیات های بزرگی را انجام داده که می‌طلبد از این عملیات های جبهه مقاومت حمایت شود.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم دراین مسیر موفق شویم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی تمام مسلمانان است و باید در داخل و خارج از جمهوری اسلامی ایران حمایت کنیم و این یک وظیفه دینی و اخلاقی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha