کد خبر 238348
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

۸ ورزشکار مدال آور جهانی و پاراآسیایی عضو داوطلب هلال احمر شدند

۸ ورزشکار مدال آور جهانی و پاراآسیایی عضو داوطلب هلال احمر شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۸ ورزشکار مدال آور پاراآسیایی و جهانی، عضو سازمان داوطلبان این جمعیت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۸ ورزشکار مدال آور جهانی و آسیایی با بر تن کردن کاور سازمان داوطلبان به عضویت این جمعیت درآمدند تا در انجام و ارائه خدمات داوطلبانه یاریگر جمعیت هلال احمر باشند.

وی افزود: عامه مردم جمعیت هلال احمر را به عنوان دستگاهی امدادرسان در حوادث و بحران‌ها می‌دانند در صورتی که این نهاد، مجموعه‌ای از خدمات مختلف را در همه زمینه‌ها به مردم ارائه می‌دهد از خدمات امداد و نجات تا داوطلبانه و بشر دوستانه، درمانی و فرهنگی و اجتماعی.

مثنوی اظهار کرد: داوطلبان حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستند و برای آنان نژاد، فرهنگ، قومیت و زبان فرقی نمی‌کند و هدفشان تنها خدمت به خلق خدا است.

سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نیز در تماس تلفنی به این ورزشکاران گفت: آرزوی قلبی ملت ایران برای شما مدال آوران ورزشی در عرصه‌های مختلف جهانی، آسیایی، ملی و کشوری درخشش بیش از پیشتان است.

وی عضویت آنان در سازمان داوطلبان را فرصتی جهت نیل به اهداف عالیه جمعیت هلال احمر در اقدامات عام المنفعه دانست و ورزشکاران را سفیران صلح و دوستی این جمعیت خطاب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha