کد خبر 238283
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

علیرضا نیکبخت در گفتگو با «حیات»:

اخراج طارمی باعث شد سوریه را شکست دهیم

اخراج طارمی باعث شد سوریه را شکست دهیم

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد اخراج مهدی طارمی به ما در بازی با سوریه کمک‌ کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار کرد: قبل از هر چیزی این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم. سوای خوب و بد بازی مهم این است که توانستیم پیروز شویم و به دور بعد برویم. خیلی‌ها منتظر بودند نتیجه دیگری رقم بخورد تا غر زدن و ایراد گرفتن را شروع کنند و بگویند دیدید مربی داخلی نمی‌تواند نتیجه بگیرد. من واقعاً از این برد خوشحال شدم و مهم این است که در نهایت به دور بعدی صعود کردیم. 

وی افزود: مشخص بود سوریه تیمی نیست که کار راحتی مقابلش داشته باشیم. آنها یک سرمربی با تجربه و کاربلد داشتند که متخصص بازی مقابل تیم‌های بزرگ است و تاثیر خوبی هم روی فوتبال سوریه گذاشته است. در همین دور گروهی ببینید چقدر تیم استرالیا را آزار دادند. اینکه انتظار یک برد پرگل را داشتیم منطقی نبود. کما اینکه فرصت‌های زیادی هم در این بازی سوزاندیم. در کل اشتباهاتی داشتیم که بابتش تنبیه شدیم ولی مستحق این بودیم که برنده شویم و راهی دور بعد شویم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد اخراج طارمی هم گفت: قبل از هر چیز از رشادت بچه ها ممنونم حدود ۴۰-۵۰ دقیقه با یک بازیکن کمتر زیر این فشار بازی کردند و دوندگی کردند و بازی را نگه داشتند. این کار کوچکی نیست و خدا را شکر که در پنالتی ها این بار شانس یار ما بود و توانستیم برنده شویم. اخراج طارمی هم روی دو کارت زرد بی مورد بود و هیچکدام ثمره‌ای برای تیم ملی نداشت. یک بازیکن با تجربه در عرصه بین المللی نباید اینطور بی احتیاطی کند. ولی من فکر می‌کنم اخراج طارمی باعث شد بچه ها برای برد انگیزه بگیرند و هم قسم شوند و این هم یک پوئن مثبت بود و از این نظر اخراج طارمی به برد ما کمک کرد. 

نیکبخت واحدی در مورد تقابل با ژاپن توضیح داد: این یک فینال زودرس است و به نظرم سخت‌ترین بازی ما تا آخر جام همین دیدار است و اگر بتوانیم از این دور صعود کنیم کارمان تا حد زیادی در مسیر قهرمانی راحت خواهد شد. امیدوارم این بار ژاپن را شکست دهیم و خاطره تلخ دور قبلی را دور بریزیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha