کد خبر 238250
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

اسماعیلی مطرح کرد؛ 

بانوان عفیف ایرانی پرچمدار این کشور هستند 

بانوان عفیف ایرانی پرچمدار این کشور هستند 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر در جامعه اصیل ایرانی بانوان عفیف پرچمدار این کشور هستند.   

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی  انقلاب اسلامی اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم بر نعمت استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی که از برکات آن بانوان عفیف هستند که پرچمدار این کشور هستند. 

وی ادامه داد: خوشحالیم که بعد از چند سال  افتتاحیه فیلم فجر برگزار شد و قطعا این اتفاق مبارکی است. 

محمدمهدی اسماعیلی افزود: دهه فجر یک جشن بزرگ‌ملی ایرانی است؛ جشن رهایی ملت انقلاب اسلامی و این تنها انقلابی است که با مشارکت همه اقشار مردم اتفاق افتاده است. 

وی با بیان اینکه ما به انقلاب اسلامی و دستاوردهایش میبالیم گفت: افتخار جشنواره فیلم فجر این است که با یک عنوان زیبای قرآنی خوانده می شود؛ «والفجر و لیال عشر» 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: آرمان های بزرگ مردم ایران اخلاق، ایمان، استقلال و معنویت است که در طول ۴۵ سال بر آرمان های بزرگ خود ایستادند. 

وی افزود: خوشحالم که امروز سینمای ایران بر پایه امید و آگاهی بروز و ظهور کرده است و فیلم ها هم با این ویژگی شناخته می شود. 

اسماعیلی ادامه داد: کشور ما در عرصه فرهنگ و هنر در منطقه پیشتاز است و ما از تمام مناسک و آئین های دینی و ملی مان حفاظت و صیانت می کنیم. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  گفت: حیا و عفاف و حجاب از افتخارات تمام مردم ایران است و در پی نظرسنجی که در پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات صورت گرفت ۸۵ درصد مردم ایران خودشان را حامی اصالت و حیا و فرهنگ چندهزار ساله دانستند.

محمدمهدی اسماعیلی در پایان گفت: ما به همه بانوان درود و سلام می فرستیم و امروز بانوان عفیف ایرانی پرچمدار این کشور هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha