کد خبر 238227
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

جام ملت‌های آسیا؛‌

رضایی: مقابل سوریه به صبر و شکیبایی نیاز داریم

رضایی: مقابل سوریه به صبر و شکیبایی نیاز داریم

مربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با سوریه گفت: در این دیدار باید با صبر و شکیبایی به دنبال ایجاد فرصت برای گلزنی باشیم و نباید با عجله، فضا را برای خودمان تنگ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رحمان رضایی در فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه تا دیدار ایران و سوریه در یک هشتم جام‌ملت‌های آسیا اظهار کرد: امروز روزبه چشمی به جمع بازیکنان در ترکیب اصلی اضافه شده است و ترکیب خوبی داریم. ضمن اینکه روی نیمکت نیز مهره‌های مفیدی هستند و مشکلی از این بابت نداریم.

وی ادامه داد: هافبک‌های ما در چند بازی اخیر خوب کار کردند. سامان قدوس فوق‌العاده بود و خود را تثبیت کرده است. او یک هافبک تهاجمی است که به روند تهاجمی تیم کمک شایانی می‌کند. سعید عزت‌اللهی نیز با دوندگی و جنگندگی در بین بهترین‌های این دوره از مسابقات بوده و این روند به تیم ملی کمک می‌کند.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازی با سوریه گفت: آنها با تمرکز بازیکنان خود در سیستم دفاعی فضا را می‌بندند و اکثر بازیکنان آنها در لاک دفاعی فرو می‌روند،. آمار هم نشان می‌دهد این تیم ۸ بازیکن پشت توپ دارد و نباید در این بازی عجله کنیم. هدف ما این است که با چرخش توپ در زمین، به دنبال ایجاد فرصت و کانالی باشیم تا بتوانیم از آن برای رسیدن به گل بهره ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha