کد خبر 238194
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

جزئیات حراج لوازم خانگی اعلام شد

جزئیات حراج لوازم خانگی اعلام شد

حراج لوازم خانگی طی ۴ روز از شنبه در ۹ استان کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ حراج لوازم خانگی به طور همزمان در ۹ استان کشور آغاز می شود. استان های تهران، قم، گلستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، فارس، کرمان و خراسان رضوی در این مرحله از حراج لوازم خانگی حضور فعال دارند.

برگزاری ۱۵ حراج خرده فروشی برخط در ۹ استان

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد این حراج گفت: ۱۵ حراج خرده فروشی به صورت همزمان در ۹ استان کشور از روز شنبه ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود. 

حسن خالقی در مورد استان هایی که در این حراج شرکت می کنند، گفت: استان های تهران، قم، گلستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، فارس، کرمان و خراسان رضوی در این حراج، کالا عرضه می کنند. 

کالاهای عرضه شده در دور جدید حراج

به گفته مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاهای لوازم خانگی اساسی، تجهیزات الکترونیکی، سرمایشی گرمایشی، خانه و آشپزخانه و ... در این دور از حراج، عرضه می شوند. 

خالقی در مورد زمان برگزاری دور ۱۵۶ حراج سازمان اموال تملیکی گفت: متقاضیان می توانند از روز شنبه الی سه شنبه نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ شب اقدام کنند.

حراج ۳۱۲ قلم کالا 

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تعداد حراج های سازمان به ۱۵۶ مرحله رسیده است، گفت: در این حراج، ۳۱۲ قلم کالا عرضه می شود. 

به گزارش «حیات»؛ در این دور از حراج می توان حضور گروه مد و پوشاک، لوازم و تجهیزات رستوران، اثاثیه، مبلمان و تزیینات دکوری و... را نیز دید.

برای آشنایی با نحوه شرکت در این حراج و سایت آن اینجا کلیک کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha