کد خبر 238168
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

در حاشیه نشست هیات دولت مطرح شد؛

توضیحات معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره جزئیات سفر رئیسی به هرمزگان

توضیحات معاون اجرایی رئیس‌جمهور درباره جزئیات سفر رئیسی به هرمزگان

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در استان هرمزگان حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، ظهر امروز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه و در حاشیه برگزاری نشست هیات دولت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پنجشنبه و جمعه رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان هرمزگان حضور پیدا خواهند کرد. در این ایام پروژه های خیلی خوبی آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

وی افزود: مجموعا ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در این سفر افتتاح و به بهره برداری می رسد. که افتتاح سه بندر جدید در نقاط مختلف استان را نیز شامل می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: بعد از سفر اول رئیس‌جمهور به هرمزگان، نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع وارد استان شده است که ۱۵ هزارمیلیارد تومان از آن تسهیلات بوده است و صد دردصد تعهدات تسهیلاتی و اقتصادی از مصوبات سفر اول اجرایی و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان از نظر شاخص رشد جزو استان های ممتاز کشور است گفت: علاوه بر اعتبارات فوق، حدود 11هزار میلیارد تومان هم اعتبارعمرانی تقدیم این استان شده است. همچنین هزار مدرسه در کل کشور افتتاح می‌شود که ۲۰۰ مدرسه مربوط به استان هرمزگان است.

منصوری همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با آخرین تحولات اجرای پروژه رشت - کاسپین نیز گفت: برای اجرای این پروژه بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که ان‌شاءالله در این ایام افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha