کد خبر 238158
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

خزعلی در حاشیه نشست هیات دولت؛

دستگاه‌ها خودشان مسئول اجرای قانون جوانی جمعیت هستند/ برنامه‌های دورکاری مادران در دستورکار است + فیلم

دستگاه‌ها خودشان مسئول اجرای قانون جوانی جمعیت هستند/ برنامه‌های دورکاری مادران در دستورکار است + فیلم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در خصوص اجرا نشدن قانون جوانی جمعیت گفت: مقرر شد دستگاه‌های متولی خودشان به این موضوع بپردازند.

به گزارش خبرنگار سیاسی  حیات، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ظهر امروز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه و در حاشیه برگزاری هیات دولت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در خصوص اجرا نشدن قانون جوانی جمعیت از سوی بانک‌ها و دیگر دستگاه‌ها، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در جلسه با رئیس جمهور مقرر شد دستگاه هایی که متولی دارند خودشان به این مسائل بپردازند و ما به این مسائل ورود نمی‌کنیم.

وی درباره اقدامات دولت برای بهبود وضعیت مادران کارمندان اظهار کرد: ما برنامه‌های دورکاری را برای مادران در دستور کار داریم و امید است با همکاری دستگاه‌ها به تصویب برسد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: رئیس جمهور به همه دستگاه‌ها دستور داده‌ که به عنوان اتاق عملیات زن و خانواده عمل کنند و روی بحث خانواده‌محوری به‌صورت جدی ورود پیدا کنند.

خزعلی همچنین گفت: در نشستی که اخیرا با رئیس جمهور داشتیم مقرر شد که دستگاه‌های اجرایی با نگاه خانواده‌محوری همه طرح‌ها و سازوکارهای لازم را ارائه و با همکاری معاونت زنان تنظیم و اجرایی شوند که یکی از آنها بحث کارمندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha