کد خبر 238057
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

وزیر دفاع یمن:

ما مُهر پایان هیمنه آمریکا را می‌کوبیم

ما مُهر پایان هیمنه آمریکا را می‌کوبیم

وزیر دفاع یمن اعلام کرد که آمریکا و انگلیس باید قدرت تصمیم حاکمیتی یمن را درک کنند و این یمن است که به هیمنه آمریکا پایان می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، به نقل از المسیره، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن اعلام کرد که حکومت، ملت، ارتش و جغرافیای یمن نیرومندتر و عظیم‌تر از آن است که با حمله‌های آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به لرزه در بیاید.

العاطفی افزود: دولت آمریکا از طریق استانداردهایی که در راستای خواسته‌های سیاسی، جنگ‌ها و تعرض‌های خود علیه ملت‌ها وضع می‌کند ارزش‌های بین‌المللی را به بازی می‌گیرد.

وزیر دفاع یمن با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا در خصوص قراردادن نام جنبش انصارالله یمن در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: تروریستی‌خواندن مواضع ملت یمن در حمایت از غزه از سوی دولت آمریکا موضوعی تمسخر برانگیز است.

العاطفی ادامه داد: از دریای سرخ به آنان می‌گوئیم ما کسانی هستیم که مُهر پایان دردناک هیمنه آمریکا را می‌کوبیم؛ آمریکایی که پایان خود را به دستان خویش می‌نویسد.

وزیر دفاع یمن افزود: حاکمیت انقلابی ما و شورای عالی سیاسی یمن تمامی گام‌های نزدیک و دور مطالعه‌شده را اتخاذ کرده‌اند. ما آمادگی رویارویی درازمدت با قدرت‌های سرکش را داریم.

العاطفی ادامه داد: آمریکا، انگلیس و متحدان آنها، باید قدرت تصمیم حاکمیتی یمن و بدون بحث و عقب‌نشینی‌بودن آن را بفهمد.

وی افزود: مسؤولیت تامین امنیت دریای سرخ از نظر قانونی، نظامی و سیاسی به عهده کشورهای ساحلی آن است و یمن هم در پیشاپیش این کشورها قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha