کد خبر 237986
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

سال آینده ۱۷۰۰ پروژه دولت به بهره‌برداری می‌رسد

سال آینده ۱۷۰۰ پروژه دولت به بهره‌برداری می‌رسد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از افتتاح ۱۷۰۰ پروژه در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات، داوود منظور صبح امروز در حاشیه بازدید از سد تاج امیر این شهرستان، اظهار کرد: این سد یکی از پروژه‌های مهم و طرح‌های زیرساختی در منطقه محروم دلفان است.

وی خاطرنشان کرد: سد تاج امیر یکی از طرح‌هایی است که با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری شتاب گرفت، طرحی که از سال ۹۰ شروع و تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه با آبگیری سد تاج امیر ۴۰۰ هکتار ار اراضی کشاورزی در پایاب این سد مشروب خواهد شد، افزود: همچنین با آبگیری سد تاج امیر اب شرب روستاها و کل شهر نورآباد تامین خواهد شد.

منظور با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: دولت بنا دارد طرح جدیدی را حتی‌الامکان شروع نکند.

معاون رئیس جمهور از افتتاح ۱۷۰۰ پروژه در سال آینده خبر داد.

منظور با بیان اینکه امروز از طرح‌های زیرساختی لرستان بازدید به عمل خواهد آمد، گفت: امید می‌رود با تخصیص اعتبارات پروژه‌ها و طرح‌های استان شتاب گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافته که تا پایان سال ۱۳۰۰ میلیارد تومان دیگر به لرستان تخصیص پیدا می‌کند، ضمن اینکه در مجموع نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد تخصیص‌های استان افزایش یافته است.

منظور بیان داشت: برای سال آینده نیز ۷ هزار میلیارد تومان برای ۴۰ پروژه و طرح لرستان اختصاص خواهد یافت.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha