کد خبر 237971
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در ایلام همزمان با دهه فجر

افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در ایلام همزمان با دهه فجر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام گفت: ۱۳ یادمان دفاع مقدس با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، همزمان با ایام دهه فجر در استان ایلام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، صبح سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه، گفت: ۱۳ یادمان دفاع مقدس همزمان با ایام دهه‌فجر در استان ایلام افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یادمان‌های شهدای گمنام در شهرهای هلیلان، مهران، سرابله، دره‌شهر، لومار و تپه نورشهدا ایلام و روستای زنجیره، بخش‌های سراب باغ، مورموری، حسینیه و نمازخانه آیت‌الله حیدری ایلامی و شهر دهلران و یادبود مقاومت مردمی ایل کلهر در تنگه کوشک و یادمان و منطقه عملیاتی شرهانی در شهرستان دهلران به  بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۸۶۸ متر بوده و در سال ۹۲ تا سال۱۴۰۲ عملیات ساخت و اجرای آن‌ها به طول انجامیده است.

فولادی اظهار کرد: ۳ یادمان دهستان گنجوان بخش بولی، بخش ماژین و بخش  آسمان‌آباد هم در این دهه با مساحت ۱۵۰ متر کلنگ‌زنی خواهد شد و در تلاش هستیم این پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسانیم.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha